אופטיקנה, רשת האופטיקה המובילה בישראל, יוצאת בקמפיין ראשון משותף לבני הזוג עומר אדם ויעל שלביה המוערך בהיקף של כ-4.5 מיליון שקלים. בקטנה.
הקמפיין מבית משרד הפרסום ראובני פרידן, הצטלם בוילה יוקרתית בקיסריה, ומציג חבורה של פושעים לטיניים שחטפו את יעל שלביה, שיושבת מכוסת עיניים בשמלה אדומה מהממת. מנהיג החבורה ניגש אליה, תוך שהוא צוחק ואומר: NO ONE IS COMING FOR YOU… SACHLABIA (סחלב הוא סמל המותג), פורם לה את כיסוי העיניים ומדבר בזלזול. יעל מרימה את הראש ואומרת בהתנשאות: SHALBIA. מנהיג הפושעים (מזלזל): SHALBIA?? ברגע זה עומר אדם פורץ את הדלת, חמוש במשקפי שמש. הפושעים מסנוורים מהשמש שנכנסת מהדלת הראשית ועומר מכריז: CATTALIA! ומתחיל לנגן ולשיר את השיר קאטליה. תוך כדי עומר נלחם עם הפושעים בעוז, כורע ברך מול יעל ומוציא מהכיס הפנימי קופסת משקפי שמש של קאטליה. הקמפיין מסתיים בסלוגן – קאטליה, זוג שחייבים לחטוף.
בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לא שאנחנו עוקבים או משהו, אבל נשמח לראות את ההצעה האמיתית בקרוב. כי הלב שלנו כבר לא עומד בפרידות של כאלה זוגות יפים ואנחנו בסך הכל מאמינים באהבה ורוצים קצת הפי אנד. בינתיים נשטוף את העיניים עם התמונות המהממות מצילומי הקמפיין. לא שאנחנו איזה מעריצים או משהו.
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>
מקור השם "קאטליה" אגב הוא בלטינית ופירושו סחלב קולומביאני נדיר, Cattleya אשר גדל ביערות הגשם ונחשב ליפה בפרחי הסחלב. המותג פונה לקהל יעד צעיר, אופנתי שחי את עולם הרשתות החברתיות והאינסטגרם ואינו מתפשר על איכות במחיר נגיש. משקפי קאטליה נמכרים בבלעדיות ברשת אופטיקנה ובמחיר אחיד של 299 ₪ למשקפי שמש ו-399 ₪ למשקפי ראיה, המחיר כולל עדשות וכמובן בדיקת אופטומטריסט.