כשמדובר על מה לובשים לטיסה קצרה או ארוכה - אנחנו ישר פונים ללבוש הנוח ביותר, ופעמים רבות אנחנו בוחרים לנעול נעלי ספורט כדי להעביר את מספר השעות במטוס ובשדה התעופה, זאת בטענה שהן "נוחות ופרקטיות", אבל האם זו הבחירה הטובה ביותר? מומחית לנעליים טוענת אחרת. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בראיון לעיתון The Sun, ליסה קיי, הבעלים של חברת הנעליים "Sole Place", הדגישה שהיא ממליצה להתרחק מנעלי ספורט בשדה התעופה: "נעלי הספורט ממש נוחות ונראות נחמד, אבל הן יהיו מאוד מסורבלות בשדות תעופה".

היא הסבירה כי "הנוסע יצטרך להוריד אותן בכל פעם שהוא עובר דרך מכשירי הבדיקה, ולנעול אותן שוב. זה תהליך ארוך שגוזל זמן, משום שצריך לשבת ולקשור את השרוכים ולפתוח אותם, בכל פעם שעוברים דרך מכשירי הבדיקה". עוד הוסיפה כי ההתעכבות להוריד ולשים את נעלי הספורט יעכבו נוסעים נוספים בתור, וכי ניתן למנוע את אי הנעימויות.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

עוד אמרה כי בעת שאנו נועלים נעלי ספורט, נצטרך לשים את חפצינו האישיים בשטח שדה התעופה, שידוע כ"מלא בחיידקים", על מנת לקשור את הנעל, מה, שלדבריה, מעמיד את המטייל בסיכון לבעיות בריאות.

נעלי ספורט, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
נעלי ספורט, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

מהי הנעל הטובה ביותר לשדה התעופה?

במקום נעלי ספורט, ליסה המליצה לנוסעים לנעול נעליים "פתוחות מאחור", או "נעלי ספורט עם רוכסן", כדי להקל על התהליך. "קל מאוד להסיר את הנעליים הקלות במהלך הבדיקות הביטחוניות", אמרה.