לפני כעשור המיליארדר סר ריצ'רד ברנסון הפתיע את כל העולם כשבנה אחוזה חדשה באיי הבתולה הבריטיים. כמעט עשור מאז, והאי המפורסם פתח קהילת מגורים למיליארדרים בשם מוסקיטו. הקהילה כוללת ארבע וילות מרהיבות בקונספטים שונים.

האי הפרטי של ברנסון משתרע על פני 125 דונם והוא יעד לחופשה עבור בעלי ממון מאז 2014, כאשר הווילות הפרטיות שבאי הושכרו באופן עצמאי. כעת, מוסקיטו הופך למותג יוקרה מוביל, כאשר ארבעה בעלי בתים בעלי חזון החליטו להשכיר את בתיהם הפרטיים למי שיכול להרשות לעצמו, תוך הבטחה לאירוח ברמה סופר גבוהה.

האי מוסקיטו (צילום: צילום מסך מאתר Moskito Island Estates)
האי מוסקיטו (צילום: צילום מסך מאתר Moskito Island Estates)

הקהילה האולטרה-אקסקלוסיבית החדשה מציעה למטיילים את היכולת כל אחת מהווילות (או את כולן), שקבלו את השם The Oasis, The Point, The Village ואת אחוזות Cape Stout. כל וילה יכולה לארח כ-20 אורחים, שייהנו מגישה לשלושת החופים באי, הגנים הבוטניים, בריכות השחייה והברים השונים. כמו כן, גישה לשני מגרשי טניס, מסלולי הליכה, חדר כושר מאובזר ומרכז ספורט מים.

כמו כן, לכל אחוזה יש אטרקציה ייחודית; "הפוינט" מיועד לחברים ומשפחות, "הווילג'" מיועד לחובבי המסיבות ויש בשטחה אפילו עמדת די-ג'י, "האואזיס" מיועד לטיולים נשים שרוצות פרטיות ופינוקים. וה-Cape Stout, שהושק לאחרונה, פונה לאוהבי העיצוב וחובבי הריגושים.

View this post on Instagram

A post shared by Moskito Island (@moskitobvi)

בעלי האחוזה עיצבו אותם באופן אישי עם אדריכלים ומעצבי פנים מובילים, ולמרות שהם מבקרים באופן אישי רק מספר שבועות בשנה, הם פתחו את בתיהם לחופשת הוילה האולטימטיבית. כמו כן, כל אחוזה מאוישת על ידי צוות מיומן שכולל שף ראשי ומנהל שירותי האורחים.

View this post on Instagram

A post shared by Moskito Island (@moskitobvi)

במחיר של 10,000 דולר לאדם לשבוע, אתה רק צריך 99 חברים שיצטרפו אליך כדי לחוות את חבילת "שבוע מיליון דולר", שבה עד 100 אנשים יכולים לשהות, לשחק, לשתות ולסעוד כאוות נפשם. כל המחירים כוללים הסעות הלוך ושוב משדה התעופה לכל אחוזה. התעריפים הרגילים הם $25,000 ללילה.