בצל המתיחות הביטחונית בישראל ועזיבת חלק מהחברות הזרות, חברת אל על הודיעה הערב (שבת) כי למרות האירועים האחרונים, לוח הטיסות שלה ממשיך לפעול כסדרו, אך מזהירה כי המצב מורכב ודורש היערכות מיוחדת.

"אנו עדים לביקוש חסר תקדים לטיסות לישראל," אמר דובר החברה. "כל הטיסות בשבועות הקרובים מלאות עד אפס מקום, במיוחד עד ראש השנה." החברה מדגישה כי היא פועלת במרץ לתגבר את לוח הטיסות ככל האפשר, במטרה להחזיר הביתה את כל הישראלים השוהים בחו"ל.

במסגרת המאמצים, אל על ממליצה לנוסעים שטיסתם לישראל בוטלה להגיע לאתונה או ללרנקה. "אנו מתכננים להגביר את תדירות הטיסות מיעדים אלה," הסביר הדובר. "נוסעים יכולים להירשם ברשימת ההמתנה לטיסות חזרה לארץ דרך סוכני הנסיעות".

המלצת מסע כלל עולמית: הימנעו מטיסות לישראל עד דצמבר
ארקיע נערכת לתגבר טיסות לאתונה ולרנקה בעקבות עזיבת החברות הזרות

החברה גם מדגישה, שגם כעת, היא מציעה מחירים מוזלים ומקובעים לטיסות מאתונה ולרנקה. כרטיס הלוך-חזור לאתונה יעלה 299 דולר, בעוד שטיסה ללרנקה תעלה 199 דולר. כרטיסים בכיוון אחד יימכרו במחצית מהסכום.

כמו כן, אל על מדגישה כי היא נותנת עדיפות להטסת אנשי מילואים עם צווי 8 פעילים ולמקרי חירום, בעיקר רפואיים. "אנחנו מבינים את חשיבות החזרת כוחות המילואים לארץ בזמן הזה," אמר הדובר. "במקביל, אנו ערים למצוקתם של נוסעים שטיסותיהם בחברות זרות בוטלו."

החברה קוראת לציבור להתעדכן באופן שוטף באתר האינטרנט וברשתות החברתיות שלה, שם מתפרסמים כל השינויים והעדכונים בזמן אמת. "אנו מודעים לחששות ולקשיים של הנוסעים," סיכם הדובר. "אל על מחויבת לעשות כל שביכולתה כדי לשמור על הגשר האווירי לישראל ולתת מענה לכל הנוסעים, בארץ ובחו"ל."