עולם האופנה הספורטיבית מקבל תוספת מרעננת עם השקתו של מותג בגדי הספורט החדש, SAPIR AVISROR'S TOUCH.

המותג החדש נולד אחרי ארבע שנים של שיתוף פעולה והשקת חמש קולקציות עם מותג הספורט אקטיב Z sport. בעקבות ההצלחה והתגובות המפרגנות מלקוחות, ספיר אביסרור החליטה לצאת למסע חדש עם מותג בת עם חזון ייחודי משלה.

במרכזו עומד לוגו המשלב את טביעת האצבע של ספיר עם האות Z, כניסיון לסמל את הנוכחות הייחודית והבלתי מתפשרת שלה בכל היבט של המותג.

TOUCH  (צילום: שי פרנקו)
TOUCH (צילום: שי פרנקו)

TOUCH נולד מתוך שאיפה להרחיב אופקים ולחקור טריטוריות חדשות בעולם האופנה הספורטיבית. טריטוריות שדי זכו להתעלמות עד כה על ידי החברות הגדולות. לדוגמה, כחלק מהתכנית, המותג יכלול קולקציית מחטבים, בגדי ים מעוצבים, ופריטים המותאמים במיוחד למגזר הדתי. בנוסף, הפעילות של המותג צפויה להתרחב גם לקטגוריית הגברים ולהציע מגוון אקססוריז משלימים.

החלק הראשון של המותג, שכבר ניתן לרכוש, יתמקד ב-ACTIVEWEAR. הקולקציה הראשונה מציעה תשע גזרות המיוצרות משני סוגי בדים ייחודיים: בד FOUR WAY STRETCH ובד POLYAMIDE. בדים אלו, המהווים את חתימת האיכות של המותג, נבחרו בקפידה כדי להבטיח שילוב מושלם של נוחות, גמישות ועמידות.

TOUCH  (צילום: שי פרנקו)
TOUCH (צילום: שי פרנקו)

הבדים משתלבים בבגדי ספורט טרנדיים ששומרים על הקו האופנתי הבולט בעולם בגדי הספורט, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים ואיכות. 

במבחן התוצאה הבדים שבקולקציה סופר איכותיים. הטייצים, שהם לב של כל קולקציית ספורט, גמישים ואלסטיים. הבדים דקים ונעימים על הגוף, אך במקביל אוספים היטב את הגוף. הגזרה שלהם גבוה, הם יושבים נהדר על המותן ולא מחליקים ובכך מאפשרים אימון נוח ורציף. הטופים בקולקציה יושבים יפה, הבדים נוחים ומחזיקים היטב גם אחרי מספר כביסות. 

מבחינת צבעוניות, ניתן לראות כאן פריטים בצבעים קלאסיים של שחור, כחול, לבן ואפור, לצד צבעוניות עונתית של כתום, סגול, טורקיז ואפילו מנומר.

טווח מחירים: 25-299 שקל, באתר