בארקיע מעריכים כי מערב החג ועד למוצאי שבת, כ-20 אלף נוסעים יטוסו בטיסות שהחברה מפעילה. בעוד שאל על וישראייר אינן פועלות במהלך החג, בארקיע הודיעו שהטיסות נמשכות ואף תוגברו לאתונה ולרנקה, שם אלפי ישראלים נתקעו בימים האחרונים.

בשל נטישת שלושה צוותים זרים שהפעילו מטוסים, לנוכח ההסלמה הביטחונית, החברה הזעיקה את כל הצוותים הישראלים וחופשות חג בוטלו. בארקיע ציינו, כי במהלך ימי החג, מדי יום מופעלות כחמש-שש טיסות לנמלי התעופה באתונה ובלרנקה. במקביל לתגבור הטיסות ליוון וקפריסין, החברה ממשיכה להפעיל בימי החג את לוח הטיסות גם ליעדים אחרים שהיא מפעילה.

ה-BBC מעניק לגיטימציה לחיזבאללה? ביקורת חריפה בבריטניה
חיזבאללה נערך לכניסה הקרקעית - ובכל זאת צה"ל הצליח להדהים אותו

החברה הודיעה בתחילת השבוע, על יציאה למבצע של 199 דולר לכרטיס חזור לארץ עבור כוחות הביטחון. לקראת ערב החג, בטיסה 621 מנתב"ג לזנזיבר, יוסי ארואטי, הקברניט הוותיק ביותר בארקיע, בירך את הנוסעים לשנה טובה ועדכן שהחברה תמשיך לטוס לאורך כל ימי החג ובשבת, בשביל להוציא ישראלים ל"חופשות התאווררות" ולהחזיר ישראלים רבים בחזרה הביתה.

"ארקיע טסה 24 שעות שבעה ימים בשבוע, גם בשבתות ובחגים וגם בעת מצור אווירי על ישראל אנחנו ממשיכים בראש השנה לטוס ולחלץ נוסעים ישראלים מכל מקום. התעופה הישראלית היא נכס אסטרטגי", הוא ציין.