מלון M בוטיק בפאפוס, שנפתח בחודש מאי האחרון וזכה מאז לסיקור נרחב בתקשורת הישראלית וברשתות החברתיות, נתון מאמש למתקפה אנטישמית חריפה בעקבות סרטון שטנה שהופץ על ידי פעיל פרו-פלסטיני. הסרטון, שעלה לרשת אתמול וצבר למעלה מ-120 אלף צפיות, מציג טענות שקריות ומסיתות נגד הישראלים שמתגוררים בקפריסין, נגד עסקים של ישראלים באי ונגד המלון שלטענתו מעניק הנחות ייחודיות לישראלים בלבד. 

הפעיל אינו מסתפק בכך, ובמהלך השיח האנטישמי שלו, הוא מעלה טענת כזב, לפיה "הציונים הראשונים ראו בקפריסין אבן דרך לקראת הקולוניזציה של פלסטין". מדובר בשקר גס שמטרתו לעורר שנאה וללבות את האש כנגד הקהילה הישראלית בקפריסין, אשר חיה כאן בשלום וביטחון.

קמפיין הדירוגים נגד המלון (צילום: צילום מסך)
קמפיין הדירוגים נגד המלון (צילום: צילום מסך)

ההשלכות לא איחרו לבוא בעקבות הסרטון, פרו-פלסטינים מרחבי העולם החלו במתקפת רשת נגד המלון, עם כתיבת ביקורות שליליות שקריות בגוגל שמטרתן לפגוע במוניטין של המלון ולהוריד את דירוגו. זוהי מתקפה אנטישמית לכל דבר, המכוונת לא רק נגד המלון, אלא נגד כלל הקהילה הישראלית בקפריסין.

מלון M בוטיק גאה לעמוד על ערכי הסובלנות והשוויון ולשרת אורחים מכל העולם, ללא אפליה מכל סוג. אנו מגנים בכל תוקף את הניסיון להפוך את המלון שלנו לכלי ניגוח פוליטי על בסיס שקרים והסתה.

חשוב להדגיש כי הישראלים המתגוררים בקפריסין, כמו גם התיירים המבקרים באי, חיים כאן ללא כל חשש ומורא, וזוכים להגנה מלאה מצד המשטרה וכוחות הביטחון המקומיים. הקהילה הישראלית בקפריסין מוערכת על תרומתה לחיים המקומיים, ואנו עומדים בסולידריות עם כל תושבי האי כנגד ניסיונות לפגוע בקשרים החזקים בין המדינות.