איסתא ספורט נכנסת לתחום תיירות הסקי בהשקעה של 2 מיליון שקלים, במטרה לשדרג את חוויית הסקי המסורתית עבור הישראלים. 

על פי הערכות החברה, למעלה מ-80 אלף ישראלים צפויים לצאת בעונה הקרובה לחופשות סקי, כאשר הביקוש מזנק במיוחד סביב אירועים אטרקטיביים כמו אולימפיאדת החורף ופסטיבלים בינלאומיים. בין האירועים המוצעים במסגרת החבילות החדשות: פסטיבל המוזיקה האלקטרונית הגדול בעולם - טומורולנד חורף, אירועי ספורט עולמיים והופעות של אמנים בינלאומיים.

"הבנו שהקהל הישראלי מחפש לגוון את חוויית הסקי המסורתית," מסביר עדו ווג, מנכ"ל איסתא ספורט. "הכניסה שלנו לתחום היא חלק מהאסטרטגיה שלנו להציע חופשות עשירות ומגוונות יותר, הרבה מעבר למה שהורגלנו אליו בעבר".

עדו ווג (צילום: איסתא ספורט)
עדו ווג (צילום: איסתא ספורט)

החבילות החדשות כוללות טיסות ישירות ליעדים פופולריים באירופה, אירוח במלונות ברמות שונות, הדרכה מקצועית, ציוד סקי איכותי ושירותים נלווים. החברה מציעה מגוון חבילות המותאמות הן למתחילים והן לגולשים מנוסים.

"אנחנו נרגשים להציע ללקוחותינו את חופשת הסקי המושלמת שמשלבת גם אדרנלין וגם חוויות בלתי נשכחות," מוסיף ווג. "עם הניסיון העשיר שצברנו בתחום תיירות הספורט והאקסטרים, אנחנו בטוחים שנביא את הבשורה לישראלים ונוביל את תחום תיירות הסקי בישראל".

המהלך משלים את סל המוצרים הקיים של החברה, הכולל כבר חבילות ספורט וכדורגל, מרתונים וטיולי אופניים, מירוצי פורמולה 1, חבילות מוזיקה לאירועים הגדולים בעולם, ואירועי אקסטרים במסגרת חברת הטיולים גלובל סרף.