אם אתם בעניין של ביקור או חופשה אורבנית בעיר הקודש, רוצים לשאוף קצת אוויר הרים צלול כיין, לבקר באתרים המרכזיים בבירה ומחפשים היכן להניח את הראש בלילה - מלון "מונטיפיורי" מרשת "סמארט הוטלס" הוא המלון בשבילכם.

"מונטיפיורי" הוא מלון אינטימי, נעים ושקט ובו 48 חדרים בלבד, והוא ממוקם בלב העיר ברחוב שץ, במרחק שלוש דקות הליכה משוק מחנה יהודה, דקה מהרחובות קינג ג'ורג' והלל ועשר דקות מהעיר העתיקה. 

לאחר שנים רבות בהן המלון נותר בחליפתו הישנה והאותנטית, בוצע במקום שיפוץ מקיף בהשקעה של קרוב ל-10 מיליון שקלים, החל ממערכות המלון ועד לאבזור וריהוט המלון והוא מותג מחדש כמלון אותנטי בוטיק במרכז ירושלים כיאה לאזור בו הוא שוכן.

מהות השיפוץ הייתה עיצוב מודרני חדיש למלון תוך שמירה על אופיו האותנטי ירושלמי. לשם כך נעשה שימוש באלמנטים מסוג אבנים ירושלמיות בתוך החדרים, שימוש בריהוט עבודת יד של נגריות מובילות בארץ ושילוב של אלמנטים כגון שיש/אבן/עץ טבעי.

חדר במלון ''מונטיפיורי'' בירושלים (צילום: באדיבות סמארט הוטלס)
חדר במלון ''מונטיפיורי'' בירושלים (צילום: באדיבות סמארט הוטלס)

על העיצוב והנראות אחראי האדריכל אריה דבילנסקי, מומחה לעיצוב ותכנון בתי מלון. בנוסף לחידוש נראות המלון הוחלט לנצל ההזדמנות ולהטמיע מערכות טכנולוגיות שלא היו קיימות במלון. כלל המערכות הוחלפו במערכות חכמות ויעילות וכן גם הותקנו מערכות אוטומיזציה בתהליכי הכנסת אורחי המלון.

החדרים נקיים מאוד, משקיפים לעיר ומצוידים במיטה מפנקת ונוחה, מקלחת, מזגן, מקרר, כספת, טלפון, טלוויזיה בכבלים של Yes, אינטרנט אלחוטי וערכת קפה ותה. בחדר האוכל של המלון תוכלו ליהנות מארוחת בוקר עשירה הכוללת ירקות וסלטים, מאפים, עוגות, יוגורט וגרנולה, פירות, קפה, תה, מיצים וג'חנון בשבת. המלון גם מגיש ארוחות ערב חגיגיות בימי שישי אך לא באופן קבוע (יש לבדוק ולתאם מראש).

חלק מארוחת הבוקר במלון ''מונטיפיורי'' (צילום: ליאת שניידר)
חלק מארוחת הבוקר במלון ''מונטיפיורי'' (צילום: ליאת שניידר)

בקרבת המלון תוכלו למצוא מיני-מרקט, בתי קפה, פאבים וברים, והכל כאמור במרחק הליכה. חניון ללא תשלום נמצא גם הוא במרחק של שתי דקות מהמלון ומציע חנייה בשפע.

לפרטים נוספים והזמנות