לאחר אלפי הצבעות, השקעה יוצאת דופן מצד המפרסמים, ותוצאות מקוריות הגיעה תחרות "70 שנות שנות פרסום" של עיתון מעריב בשיתוף אתר ice לסיומה. בתחרות לקחו חלק עשרות מותגים שהפיקו מודעות וינטאג' שמשכו את העין, ואופיינו ברמת ביצוע גבוהה, יצירתיות ומקוריות.
ההשקעה עצמה, שנוצרה כחלק מפרויקט "70 שנה למעריב ולמדינה", כללה מודעות נפלאות של בנק פועלים, בזק, מזרחי טפחות, סקודה, ישראכרט, Cal, סונול, שופרסל, צומת ספרים אלקטרה, דומינוס,סופר פארם, סלקום ו-PADANI. לאחר שקלול תוצאות, מחשבה והצבעת הגולשים בכתבה, נבחרה מודעת הפרסומת "דרושות טיסות" של אל-על בהפקת מקאן אריקסון נבחרה כמודעה המנצחת ברוב קולות השופטים. מודעת "בן גוריון" של HOT נבחרה ע"י הגולשים במסלול "חביבת הקהל".
ההשקעה עצמה, שנוצרה כחלק מפרויקט "70 שנה למעריב ולמדינה", כללה מודעות נפלאות של בנק פועלים, בזק, מזרחי טפחות, סקודה, ישראכרט, Cal, סונול, שופרסל, צומת ספרים אלקטרה, דומינוס,סופר פארם, סלקום ו-PADANI. לאחר שקלול תוצאות, מחשבה והצבעת הגולשים בכתבה, נבחרה מודעת הפרסומת "דרושות טיסות" של אל-על בהפקת מקאן אריקסון נבחרה כמודעה המנצחת ברוב קולות השופטים. מודעת "בן גוריון" של HOT נבחרה ע"י הגולשים במסלול "חביבת הקהל".