בבית חב"ד בבודפשט נכחו ביום שני בערב עשרות יהודים באירוע לזכרו של הרבי מחב"ד הרב מנחם מנדל שניאורסון זצ"ל. שליח חב"ד הרב שמואל רסקין סיפר איך הרבי תמיד דיבר על הכישרון כשליחות של כולם. האדמו"ר מאשלג, הרב שמחה אברהם הלוי אשלג, שהיה בביקור בהונגריה, סיפר שאף על פי שבקושי ישן הגיע במיוחד לכבוד הרבי שהכיר בעצמו, סיפר על קרבתו לרבי וגם על מקורב שלו שהתווכח עם הרבי.

"50 שנה אחרי - הבן של אותו אדם הגיע לרבי, שאמר: 'אבא שלך צדק'. זה שהרבי זכר וגם הודע שהוא טעה זה מראה על הגדולה של הרבי", אמר האדמו"ר. חברי הקהילה השוני שיתפו בסיפורים עוצמתיים על הרגשה שלהם מהרבי ומחב"ד 

פעילות בית חב"ד 'קרן-אור' ענפה היא. החל בשיעורי תורה ברמה גבוהה, בשיעורי גמרא, חסידות ופרשת השבוע, המתקיימים בבית הכנסת ובמרכז הקהילתי שבו, המושכים אליהם עשרות משתתפים, וכלה בשיעורים פרטיים ולימוד ב'חברותא' עם אנשי עסקים.

עבור הסטודנטים נפתחה אוניברסיטה פתוחה ללימודי יהדות, בה נלמדים נושאים הקרובים ללבם, כאתיקה רפואית בהלכה, פילוסופיה יהודית, קבלה ועוד, ובה מחולקות מלגות מיוחדות ללומדים.

עבור נשות הקהילה והסטודנטיות השוהות בהונגריה, טרחה הרבנית דבורי רסקין וארגנה שיעורים ברמה גבוהה ביותר, הכוללים הרצאות על מעלת האישה בראי היהדות, סדנאות יצירה להרחבת המודעות העצמית ועוד.

מדי שבת משתתפים מאות אנשים בתפילות בבית הכנסת המפואר ובקידוש וסעודת שבת המתקיימים באולם האירועים של בית חב"ד, שמונה מעל 200 איש. סעודות אלה התפרסמו בזכות האווירה המיוחדת ובזכות השירה הנפלאה של זמירות השבת הבוקעת ועולה מן האולם, כשהמשתתפים חשים כמשפחה חמה. גם הסטודנטים הרבים מגיעים מדי שבת לבית חב"ד מרגישים כי זהו ביתם השני, מקום חם עם הרבה אהבה.

בבית חב"ד התארחו דמויות רבות ומגוונות, אשר כולם כאחד באו לחלוק כבוד למקום מופלא זה, שזרח כמגדלור בשמי יהדות הונגריה, בין האורחים נמנו: הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר, הרב יאשיהו פינטו, הרב הראשי לרוסיה הרב בערעל לאזאר, איש העסקים מר לב לבייב שהינו פילנטרופ דגול ומתורמיה הגדולים של תנועת חב"ד, ראש עיריית בודפשט מר דמסקי גאבור ונשיא בית המשפט העליון בבודפשט מר לומניצי זולטן.