גל הללי, או בשמו המוכר יותר "גלגול", הפך בשנים האחרונות לאחד מכוכבי הרשת הפופולריים ביותר בישראל. עם מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות, הוא מצליח להצחיק ולגעת בלבבות של מאות אלפי ישראלים מדי יום. אך מאחורי החיוך הרחב והבדיחות המצחיקות, מסתתר סיפור חיים מורכב ומרגש, שנחשף לראשונה בראיון עומק מיוחד.

מילדות בשכונת קטמון בירושלים ועד להפיכתו לתופעת רשת, הללי עבר מסע ארוך ומפתל. "הייתה לי ילדות מדהימה בשכונה קשה," הוא מספר. "קטמון בירושלים זה לא רחביה. אבל היה לי בית ספר מדהים, היו לי מורים מדהימים, הייתה לי שכבה מדהימה".

הרשת גועשת: "יונית לוי באולפן בשש בבוקר! קדימה! לצאת לבזוז חנויות!"
“כל אחד הוא סיפור": יוסי אלפי חושף פרויקט חדש ומרגש

אחד הרגעים המעצבים בחייו של הללי היה אובדן אביו בגיל צעיר. "הייתי בן תשע או עשר בערך כשהתחילו כל האירועים והמחלות," הוא משחזר. "לנו לא נתנו לראות אותו. לא רק שלא לקחו אותי ללוויה, לא סיפרו לנו שהוא נפטר".

רק שבועיים לאחר פטירת אביו, גילה הללי את האמת המרה. "טלפון בבית צלצל, ואמא שלי ענתה... וסיפרו לה שהוא נפטר." האובדן והסוד שנשמר ממנו השפיעו עמוקות על הללי הצעיר, והובילו למסע ארוך של חיפוש וגילוי עצמי.

במשך שנים רבות, הללי לא ידע היכן קבור אביו. "22 שנה לא ראיתי את הקבר שלו," הוא מגלה. רק לפני כשנה, בעקבות מפגש מקרי עם אחיו הגדול, הצליח סוף סוף למצוא את מקום קבורת אביו. "ממש בכיתי. וביקשתי ממנו סליחה, כי לא אמרו לי"?

הדרך להצלחה של הללי לא הייתה ישירה. הוא שירת 11 שנים בצבא קבע, כולל תפקיד כנגד משאבי אנוש ביחידת דובדבן היוקרתית. "השנים הכי יפות שלי היו בדובדבן," הוא נזכר בחיוך. "הייתי כוכב היחידה".

גל הללי (''גלגול'') (צילום: מעריב אונליין)
גל הללי (''גלגול'') (צילום: מעריב אונליין)

למרות ההצלחה בצבא, הללי הרגיש שמשהו חסר. "נמאס לי מהפנימייה," הוא מסביר. "זה לצאת פעמיים בשבוע, יום שלישי וחמישי." בגיל 29, החליט לעזוב את הצבא ולחפש את דרכו בעולם האזרחי.

המעבר לא היה קל. "אני עדיין עובד בפלאפון," הוא מגלה, ומסביר שהעבודה כנציג שירות מעניקה לו מסגרת ושגרה. "אני מופרה מאנשים בסוף. הרי איך עולה לי רעיון על סרטון? אני יכול לשמוע משפט של איזה מישהו, מילה של איזה מישהו, בום יש לי רעיון על סרטון."

הפריצה הגדולה של הללי הגיעה דרך הרשתות החברתיות, בעיקר טיקטוק ואינסטגרם. "פתאום נהיו לי 150 אלף חברים," הוא מספר בהתרגשות. "אני לא אוהב את המילה עוקבים. זו מילה מתנשאת בעיניי".

ההצלחה הביאה איתה גם אתגרים חדשים. "זה נורא קשה לאנשים... שרוצים אותי בזכות עצמי, ולא בזכות התהילה," הוא מודה. "אני מצחיק ואני מראה את הצד הקומי של כל סיטואציה. וזה נורא קשה, כי אין לך בעצם רושם ראשוני".

למרות הדימוי המצחיק והקליל, הללי מגלה צדדים רגישים ועמוקים יותר באישיותו. הוא מדבר בכנות על הקשר המורכב עם משפחתו המורחבת, על האחריות שלו כלפי אמו, ועל החלומות והשאיפות שלו לעתיד.

"יש לי שתי סדרות כתובות," הוא חושף. "אחת, סדרה על ירושלים. כל פרק על עדה אחרת, על משפחה אחרת. כל מתרחש באותו בניין, בשכונה שלי, קטמון". למרות ההצלחה הגדולה, הללי נשאר צנוע ומחובר לשורשיו. הוא ממשיך לגור עם אמו ולתמוך בה כלכלית, ומדבר בהתרגשות על האפשרות להקים משפחה משלו בעתיד.

"אני מאמין שזה יקרה ב... לא רוצה להבטיח פה, כן? בעשור הקרוב, אני מאמין שזה יקרה," הוא אומר בהתייחסו להורות. הראיון המרגש והכן הזה חושף את האדם שמאחורי הדמות המצחיקה והאהובה. גל הללי, או "גלגול", מוכיח שמאחורי כל צחוק גדול מסתתר לעתים סיפור חיים מורכב ומרתק. הוא מזכיר לנו שגם הכוכבים הזוהרים ביותר הם בסופו של דבר בני אדם, עם חלומות, פחדים וכאבים משלהם.