מרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת כללית, בית החולים המוביל את רפואת הילדים בישראל, יצא אתמול (רביעי) בקמפיין חדש: "הטוב ביותר, עכשיו טוב יותר" - נפתח בניין הזכוכית החדש במרכז שניידר. הקמפיין שעלה באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, ובזכות אנשי מקצוע רבים שהתנדבו ותרמו מזמנם, מציג את בניין הזכוכית החדש של בית החולים ואת השירותים הדיגיטליים החדשים שלו, על ידי סרטון בו השתתפו בהתנדבות חברי להקת ״התקווה 6״, צוותי בית החולים, ילדים מטופלים ובני משפחותיהם, וזאת לצד שילוט חוצות ופרסום בדיגיטל, המציג אנשי צוות מבית החולים לצד ילדים המטופלים בשניידר.
מרכז שניידר חנך את בניין הזכוכית, שימש כמגדל אשפוז נוסף הממוקם בסמוך לבניין האבן הקיים מזה כשלושה עשורים. הבניין החדש, המונה שבע קומות ונבנה בסטנדרט אדריכלי גבוה, מכפיל את גודלו הפיזי של בית החולים, מה שמאפשר את קבלתם של ילדים רבים יותר מרחבי המדינה ומחוצה לה.
כחלק מתפיסת העולם של מרכז שניידר, לעשות מעל ומעבר ולקדם בריאות בקרב האוכלוסיה, על מנת שהילדים של היום יהיו המבוגרים הבריאים של מחר, הושק גם כן הפודקאסט של מרכז שניידר - ילדים זה אנחנו וסדרת ההרצאות המקוונות שניידר עד הבית. השירותים הדיגיטליים החדשים מאפשרים לכל הורה לתינוקות, ילדים ובני נוער, כמו גם לסבים וסבתות, משפחות ישראליות המתגוררות בחו"ל, אנשי חינוך, אנשי מקצועות הבריאות וקולגות מהארץ ומהעולם, להעמיק ולהעשיר את הידע בכל הקשור לבריאות ורפואת ילדים, על ידי המומחים המובילים ברפואת ילדים המעבירים להורים את המידע האמין והעדכני ביותר.