סקר חדש שנערך על ידי גיאוקרטוגרפיה עבור חברת אדמוניס, שפיתחה פלטפורמת אוטומציה לניהול ותפעול זירות מסחר וחנויות אונליין, בדק את הרגלי הצריכה של ישראלים בכל הנוגע לקניות ברשת. הסקר כלל 500 גברים ונשים המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת בישראל.
מנתוני הסקר עולה כי בכל הנוגע לשעות הקנייה של ישראלים ברשת, כ־20% מבצעים קניות אונליין במהלך שעות העבודה. מבין אלו המבצעים קניות אונליין במהלך העבודה עושים זאת בעיקר גילי 35־44 (כ־30%) ובעלי השכלה אקדמית (כ־20%, לעומת כ־18% בעלי השכלה תיכונית למשל).
לעומתם, כ־40% יעדיפו לעשות זאת בשעות הערב, 14% בשעות הלילה, ורק 12.5% בסופי שבוע. בסופי השבוע קיים הבדל גדול בין רווקים (מעל 15%) לבין גרושים (מעל 5%). מעט מאוד מספיקים להזמין באינטרנט בשעות הבוקר, לפני העבודה (2.5%).
בנוסף, הסקר בחן מבין אלו הנוהגים לרכוש באינטרנט, אילו קטגוריות יעדיפו לרכוש רק בחנויות פיזיות ולא אונליין. 48% השיבו הנעלה ו־40% ביגוד. במקום השלישי צוינה קטגוריית הריהוט, עם כ־37%. בכל הנוגע למזון, 32% יעדיפו שלא לרכוש באמצעות האינטרנט.