סמ״ר רועי וולף ז"ל, בן 20 מרמת גן, נפל אתמול במהלך הקרבות בין צה"ל למחבלי חמאס ברצועת עזה. וולף, לוחם בסיירת גבעתי, נכנס לשטח הרצועה עם תחילת התמרון הקרקעי שמבצעים כוחות הצבא. שי, דודו, סיפר על הלוחם שהשאיר "חור ענק" בליבה של המשפחה.

"בעל הבית השתגע": נסראללה יודע שהוא הבא בתור
"מלחמה עם כל צירי ההתנגדות": האולטימטום שהציבו חיזבאללה ואיראן לארה"ב

"רועי היה עם חברים בקמפינג, כבר בבוקר כששמעו את ההודעה הם קפצו ונלחמו בנחל עוז. נתנו כל מה שהם יכולים כדי להגן על המולדת. רועי אמר שאנחנו צריכים לשמור על עצמנו, שנהיה בסדר. הוא לא נכנס לפרטים על הפעולה הקרקעית. הוא פגש את אבא שלו בשטח הכינוס והתנצל אחר כל שלא יכול היה לדבר. הוא היה מוכוון מטרה, היה טוטאלי. בכל דבר בחיים", סיפר הדוד בכאב.

"כל פעם אמרו לו חברים 'שמור על עצמך', והוא היה צוחק", סיפר שי. "הוא היה מוזיקאי, לימד את עצמו לנגן בתופים, קלידים גיטרה. לפני כמה שבועות ישבנו יחד וניגנו בגיטרה".

רועי וולף ז''ל (צילום: באדיבות המשפחה)
רועי וולף ז''ל (צילום: באדיבות המשפחה)

רועי וולף ז''ל (צילום: באדיבות המשפחה)
רועי וולף ז''ל (צילום: באדיבות המשפחה)

עוד אמר, כי רועי היה "ילד שובב בעל חוש הומור חכם, מצחיק בטירוף. כל שישי היינו מגיעים לבית של סבתא ופשוט הייתה מלחמה מי יקפוץ על רועי ויקבל את תשומת הלב שלו ראשון. לא היו נותנים לנו להתקרב אליו מהערגה והביטחון שהוא השרה על כולם. על כל המשפחה. כל שישי היינו יושבים ומשחקים יחד בפיפ"א, תמיד הוא היה מנצח. היינו מתערבים על בירה. הוא היה אומר לי 'שי, בירה זה למנצחים, לא בטוח שמגיע לך".

פעילות צה"ל ברצועת עזה. צילום: דובר צה"ל

"רועי לא היה לבד במערכה, לא נפגע לבד. עוד חברים בצוות נפגעו - לביא זכרונו לברכה", אמר שי והוסיף: "הוא משאיר חור ענק בלב של כולנו ואנחנו רוצים למסור קודם כל את תנחומנו לכל המשפחות, אם זה במסיבה ואם זה בקיבוצים בצפון ובדרום. מחזקים את משפחות החטופים ומייחלים שתזכו לראות את הבנים, הסבים והסבתות בבית. הוא לא עשה את זה לחינם".