חברת סאקוני ישראל רואה חשיבות עליונה בשחרור 239 החטופים המוחזקים בשבי החמאס והחליטה לצאת בפרויקט ״רצים למענם״ - כדי שבכל מקום אליו נצעד, לא נשכח את המשימה החשובה מכל - החזרתם הביתה.

מהכיתה לשדה: התלמידות והתלמידים שמשקיעים את רוב זמנם כדי לסייע בשיקום החקלאות
ברשות הפלסטינית מכחישים את הטבח: "מסוקים ישראלים הפציצו ברעים"

כדי לעלות את המודעות במרחב הציבורי וכדי להשאיר את הנושא החשוב על סדר היום, בכל קנייה בחנויות סאקוני ברחבי הארץ ניתן יהיה לרכוש את ערכת #רציםלמענם בעלות סמלית של 10 שקלים. הערכה כוללת: צמיד וזוג שרוכים צהובים לנעליים.

בנוסף, חלונות הראווה בחנויות סאקוני ברחבי הארץ יצבעו בצבע צהוב, כדי שלא נשכח לרגע, שחלק מאתנו, חלק עצום מהלב של כולנו, נמצא בשבי אי שם בעזה. התרומה הולכת במלואה למטה משפחות החטופים.

חניתה מי-טל, מנכ״לית סאקוני ישראל: ״אף אחד מאיתנו לא ישכח את הבוקר של השבת השחורה ב - 7/10 היום בו המציאות של כולנו השתנתה ללא הכר ואת תוצאות היום הנורא הזה שגבה את חייהם של למעלה מ- 1400 בני אדם וחטיפתם של 239 אזרחים לעזה ביניהם 32 ילדים. ראשית, כאמא שעברה על בשרה את אותו בוקר שחור, כאשר בתי הייתה בין הניצולים מהטבח במסיבה הארורה. אני רואה חשיבות עליונה להירתם ולעשות ככל העולה על ידי למען המדינה, נפגעי העוטף והעלאת המודעות לחזרתם של החטופים בריאים ושלמים ב״ה לישראל״.

"ראינו לנכון לחבר את העשייה של סאקוני ישראל לפרויקט רצים למענם כהמשך ישיר להירתמות של החברה בחודש האחרון, להרים פרויקט שישאיר בתודעה ובמרחב הציבורי את נושא החטופים עד שכולם יחזרו בשלום״.