ציונות בשיאה: עונת הקיץ של ארגון תגלית נפתחת בימים אלה, ובמהלכה יגיעו לישראל קרוב ל־13,500 צעירים יהודים, רובם מארה"ב וקנדה, עד חודש ספטמבר.

בעקבות המלחמה, שילבה תגלית אלמנטים חדשים בתוכנית – כל קבוצה תשתתף בפעילות התנדבותית, תיפגש עם ארגון חברתי שנוסד כדי לתת מענה לצרכים שנוצרו בעקבות המצב הביטחוני, ותשמע עדויות ממקור ראשון, גם של ניצולים, על אירועי 7 באוקטובר.

עוד נמסר מהארגון כי תגלית פועלת כדי לשלב אלמנטים שמתעסקים בבניית חוסן לאור העלייה המסיבית באנטישמיות ברחבי העולם: "אנו מחויבים לספק למשתתפים חוויה בטוחה ומשמעותית. לאור ההסלמה האחרונה בקמפוסים בארה"ב, שבהם סטודנטים יהודים מאוימים מדי יום, אנו מבינים כי הכרחי כעת יותר מתמיד שלצעירים יהודים - ובפרט לסטודנטים יהודים – תהיה תחושה חזקה של השתייכות לקהילה באמצעות תוכניות תגלית", אמר מנכ"ל הארגון גידי מרק.

מרק הוסיף כי הסטודנטים יבקרו באתרים משמעותיים בישראל, וכמו כן "יערכו דיאלוגים פתוחים על הזינוק העולמי באנטישמיות בסביבה מכילה, ויהיו עדים ממקור ראשון לחוסן של החברה שלנו במצוקה. הם יחזרו לקהילות שלהם יותר משכילים ומחוברים לישראל, מעורבים יותר וגאים יותר במי שהם כיהודים, וכחלק מקהילה תומכת של ישראל בעולם".