לקראת חופשת שבועות ועונת הקיץ, מתאפיינת עלייה של כ-25%-8% בממוצע במחירי האטרקציות. מעריכה מנכ"לית מועדון הצרכנות "שלך", הילה קניסטר בר-דוד. ״חג השבועות מסמן את יריית הפתיחה של עונת האטרקציות ופארקי המים לילדים ולכל המשפחה. עונת הקיץ, הנמשכת תקופה ממושכת, הינה תקופה של כיף גדול וזמן משפחתי חשוב, אבל גם תקופה של הוצאות גדולות לכיס של כולנו", היא אומרת.

"נורמליזציה עם סעודיה - מסך עשן": מה הבלוף ומי מרוויח ממנו?
לקראת פעולה בצפון? צה"ל אישר גיוס חריג, נתניהו שלח מסר ברור

"ישנם מגוון רחב של פעילויות שונות ומגוונות בעונת הקיץ וכמנכ״לית מועדון הצרכנות 'שלך', אני מזהה השנה התייקרות של 25%-8% בממוצע בחלק מהאטרקציות, לרבות פארקי מים ידועים - הדבר מעלה את מחיר הכרטיס בקופה בעשרות שקלים וכאשר מדובר במשפחה של ארבע נפשות, לאורך חודשים יולי-אוגוסט מדובר בהתייקרות של אלפי שקלים בהשוואה לשנה הקודמת", היא מתריעה.

"שבועות וקיץ 2024 יהיו בסימן של חירות תרבותית ומשפחתית ובסימן צמצום יוקר המחייה. באמצעות שימוש נכון ומשכיל בהנחות של מועדוני הצרכנות,  ניתן לעיתים להוזיל את מחיר הקופה בעד 50% לכרטיס וזהו לחלוטין חיסכון משמעותי מאוד", היא ממליצה.

בנימין נתניהו בקריית שמונה. קרדיט: עומר מירון (צילום :עומר מירון /לע"מ)

לדבריה, "כבר רואים ביקושים יפים מאוד במרכזי ההזמנות לאטרקציות השונות וככל שאנחנו מתקרבים לחג עצמו, העלייה תהפוך לחדה עוד יותר וכמה דקות של חיפוש, עשויות לעיתים לא מעט כסף".