היום (ראשון) יצא לפועל מיזם להפצת כיסאות צהובים בבתי העסק של ״פורום העסקים״ ביוזמת קיבוץ ניר עוז ובהובלת הבנק הבינלאומי. הכיסאות הצהובים יוצרו במיוחד בתרומה של חברת ״ליפסקי״ ועליהן מדבקות שהודפסו בהתנדבות על ידי חברת ״ליגרף״.

צפוי או לא? זה הג'וב החדש של הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי
שלומי חזר לאחר שמונה חודשים בשבי: "הוא לא ידע כלום, זה הלם עבורו"

במהלך האירוע שהתקיים היום, הודבקו המדבקות על הכיסאות שנשלחו כבר היום להפצה בכל רחבי הארץ. המבצע הלוגיסטי התקיים בהובלת הבנק הבינלאומי שמלווה את קהילת ניר עוז כבר מתחילת המלחמה. את האירוע כיבדו בנוכחותם הרמטכ״ל לשעבר דן חלוץ, יו״ר הבנק הבינלאומי רון לבקוביץ׳ ומנכ"ל הבנק הבינלאומי אלי כהן, עובדי הבנק הבינלאומי ואנשי קהילת ניר עוז.

מיזם הכיסאות הצהובים (צילום: הבנק הבינלאומי)
מיזם הכיסאות הצהובים (צילום: הבנק הבינלאומי)

אודי דורון, דודם של דולב יהוד ז״ל וארבל יהוד המוחזקת בשבי חמאס: ״אני זועק מפה את זעקתם של כל משפחתנו שבורת הלב, שכבר איבדה את היקר מכל ומחכה לשובה של ארבל הביתה בשלום עכשיו. עשו הכל כדי להחזיר אותה ואת כולם, אל תנוחו, אל תעצמו עין, תראו לנו שאתם איתנו, תנו לנו לסגור את מעגל האימים הזה״.

אלי כהן, מנכ״ל הבנק הבינלאומי: ״אנחנו רואים את הקשר שלנו עם ניר עוז, קשר שנרקם ממש למחרת התקיפה האכזרית ב-7 באוקטובר, כזכות גדולה. מדובר בקיבוץ קטן, עם אנשים גדולים בעלי תעצומות נפש בלתי רגילות, שמתמודדים עם אובדן בלתי יתואר. אנחנו מודים על כל דבר קטן שניתן לעשות לטובתם, ואני מודה ליו״ר הבנק ולסמנכ"לית אלה גולן שמובילה את העשייה והקשר עם אנשי הקיבוץ ברגישות ובעוצמה, ובעיקר מייחלים ומקווים לשובם של החטופות והחטופים לביתם במהרה״.