עמותת המעגל של ג'רמי, התומכת בילדים ובני נוער שגדלים במשפחות המתמודדות עם מחלת הסרטן, תציין מחר את ערב חג השבועות, הידוע גם כחג המים, בנחל אלכסנדר.

גנץ הודיע על פרישה מהממשלה: "נתניהו מונע מאיתנו להתקדם לניצחון"
עליונות אווירית: חיזבאללה זיהה את נקודה התרופה והעלה הילוך

הצעירים ייהנו מסיור אקולוגי מודרך וסדנת צילום, כולל הסעות וארוחת צהריים ללא תשלום. "ככל שהקהילה גדלה, כך גדלה גם קבוצת הנוער. חלקם נמנים עם הקהילה מגיל צעיר, נעזרו ונתמכו על ידי פעילות העמותה, וחלקם הצטרפו אלינו לאחרונה. אנו ממשיכים לתמוך בהם באמצעות פעילויות ייעודיות המותאמות לגילם", אומרת פמלה בקר, יו"ר וממייסדות העמותה.

בימים אלה מתמודדות המשפחות עם חזית כפולה - הן המשבר האישי שלהן והן המלחמה. "החשיבות לאפשר להם ליהנות מיום כיף מאורגן גדולה אף יותר. אנחנו מבינים שהתמודדות המשפחות מסיטה באופן טבעי את המשאבים הרגשיים, הפיזיים והפיננסיים לטיפול בחולה, לצד החשש והדאגה הקשורים למלחמה", מוסיפה פמלה.

בנוסף, בימים אלה מנהלת העמותה קמפיין מימון המונים לגיוס כספים שיאפשרו להגדיל את מעגל המשפחות המשתתפות ולקיים אירועים נוספים לאורך השנה. בשנתיים האחרונות גדלה קהילת המשפחות בעמותה בכ־15% ובמהלך שנת 2023 היא קיימה 13 אירועים, בהם ימי כיף לכל המשפחה, אירועי נוער, סדנאות ועוד, בנוכחות מאות משתתפים שהגיעו מכל הארץ.

בני גנץ מודיע על פרישה מהממשלה (צילום: אבשלום ששוני)

עמותת המעגל של ג'רמי, ע"ש ג'רמי קולמן, הוקמה לפני כ־16 שנה במטרה לאפשר לילדים במשפחות המתמודדות עם סרטן של אחד ההורים או האחים כמה רגעי שקט מקשיי היומיום באמצעות פעילויות הנאה וכיף, וכן היכרות ושיח עם צעירים הנמצאים במצב דומה. הקהילה מונה יותר מאלף משפחות מרחבי הארץ ומקיימת אירועים לאורך כל השנה. לתרומות היכנסו לאתר העמותה ברשת.