משבר חוק הגיוס: הכנסת תצביע הערב (שני) על החלת דין רציפות על חוק הגיוס, שיקצר תהליכי חקיקה לפטור הגורף לחרדים מגיוס לצה"ל. השר אופיר סופר (הציונות הדתית) התייחס לחוק בריאיון לענת דוידוב ואודי סגל ב-103FM ואמר: "חייב להיות גיוס משמעותי ואמיתי גם בתקופה הקרובה, חוק הגיוס יעבור במלואו גם אם הוא יהיה חוק ראוי".

"אני מבין שזה לא חוק האופטימלי ושהוא נחקק כחוק קישור, אבל אנחנו חיים במציאות שהיא לא תמיד אופטימלית", המשיך. "התנאים פחות טובים כדי להגיע לחוק טוב, אבל זה לא פוטר אותנו מלהתמודד עם האתגר. אני מאמין ביכולת שלי לשכנע, לפחות את חברי סיעתי, בסוגיה הזו".

"לשימוש באירוע הבא": המחאה מול ביתם של חברי הקואליציה
מכה נוספת לחוק הגיוס: שלושה ח"כים מהליכוד במכתב חריג לנתניהו

בהמשך השיחה התייחס סופר לפרישתו של יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, ואמר: "אני מאוד מצר על זה. ניסיתי להשפיע, אני חושב שלא חסכתי בדיבור עם אף גורם רלוונטי", הוא רמז: "אמר לי מישהו מקורב שיש התכתבות עם אזורים אחרים שמעסיקה יותר את גנץ. לא היתכנות פוליטית חדשה. 

"אני חושב שהמחיר של האחדות בהקשר של המציאות שאנחנו נמצאים בה, המלחמה, הפעילות הצבאית, המדינית, והסולידריות שאנחנו צריכים, ומה זה משדר לאויבים מצפון, מדרום".

על ח"כ גדי איזנקוט אמר: "הפערים ביני לבין השר איזנקוט גדולים, יש לנו שיח ענייני ואני חושב שזה משפיע על תהליכי העבודה. לצערי בישראל התפתחה תרבות אחרת", הוא הוסיף: "כשדברים נעשים יחד הם אחרת, ועל כך אני מצר. אני לא יכול להכחיש שאני לא כואב את העזיבה הזאת".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm