בפתח התוכנית ברדיו 103fm היום (חמישי), התייחסו ינון מגל וברק סרי למתרחש בזירה הצפונית במהלך היממה האחרונה. "אמרתי לך שלא יכול להיות שראש ממשלה תמיד יידבק להצלחות וייעלם בעיקר מהדברים הרעים", אמר סרי.

"דיברנו על זה שלמרות השבת, נתניהו הוציא משהו כמו עשר הודעות שמחה על שחרור החטופים, והגיע פיזית לתל השומר", הוסיף. "אתמול מעל 200 שיגורים מלבנון, בתים בוערים, וכלום - אין ראש ממשלה, אין סרטונים, אין הודעות, אין שום דבר. אין נתניהו, אין שרים, אין כלום. זה הסיפור. להגיע לחפ"ק בצפון, להגיד שהוא מלווה את התושבים, כלום".

"הסבלנות נגמרת, הייאוש גדול": בצפון קרובים להרים ידיים

"יש כלל אצלו: כישלון, בורחים, ניצחון - נצמדים בשתי ידיים", המשיך סרי לבקר. "אם נתניהו היה מגיע לאיזה חמ"ל באחד הימים היותר קשים בצפון, הייתי אומר את זה. יש כאן ראש ממשלה שמדבר שנים על אם רק יירו מהצפון טיל אחד. 8 חודשים יורים ויורים".

בתגובה, ביקש ינון לשאול: "לא נמאס לך? אין עולם חוץ מזה? כמה אתם תקועים בטנטרום מטורף? שחררו. מה אתם מבלבלים את המוח? אתם מתנהגים כמו ילדים לא אחראים. אותו דבר אני יכול לדבר על הרמטכ"ל ושר הביטחון. אנחנו לא עושים את זה. כל התבהלה היא רק פוליטית, רק כדי לגרש את ביבי".

"מצטטים אותנו כשהם במפלה, כשהם חוטפים, כשאנחנו חוגגים באולפן 'ערוץ 14' הם מצטטים אותנו", טען. "תעשו חשבון עם עצמכם באיזה צד אתם רוצים להיות".

בנימין נתניהו בבית החולים שיבא על שחרור החטופים (צילום :לע"מ)