אלמוג מאיר ז'אן, שחולץ מהשבי ברצועת עזה יחד עם אנדריי קוזלוב, שלומי זיו ונועה ארגמני, התבטא היום (שישי) לראשונה במפגש חברים שנערך בסיוע עיריית אור יהודה, המלווה את המשפחה לאורך כל התקופה.

"ראה תמונות שלו מהעצרת באל-גזירה": משפחתו של אלמוג מאיר ז'אן עם פרטים מהשבי

אלו היו דבריו: "דבר ראשון, אני רוצה להגיד תודה לכולכם שבאתם. אני רוצה להגיד תודה לכל עם ישראל שקיבלתם אותי ככה לבית שלי, לארץ שלי. אתם כולכם מדהימים, כל המאבק וכל הטירוף הזה מאז שחזרתי, החיבוק החם הזה שלא קיבלתי כל כך הרבה זמן. תודה לצבא שלנו, שאני חייב לפרגן לו ולהגיד שהצבא שלנו הוא באמת הכי חזק שיש ובאצת שאין לי מילים". בהמשך הוא גם הודה גם על המאבק לשחרור החטופים.

עוד אמר: "כל יום אני מתפלל לזה שכל החטופים יחזרו, וכמו שאני חזרתי אני רוצה שכולם יחזרו למשפחות שלהם. שנחזור להיות מאוחדים ועם אחד".

ליאת שוחט, ראש עיריית אור יהודה, מסרה: "שמחה שאלמוג חוזר לעצמו והנוכחות שלו כאן היא לא פחות מנס. אני שמחה שהקהילה שלנו מכבדת את הפרטיות של אלמוג ונותנת לו את הזמן לנוח ולהתאקלם. אנחנו נלווה אותו ונסייע בכל מה שנדרש כדי שהוא ישוב לחיים רגילים בהקדם האפשרי".

במפגש השתתף גם הזמר אושר כהן ששר לכבודו. במהלך המפגש קעקעו החברים על עצמם את הכיתוב alive שהתנוסס על ידו של אלמוג ובלונים צהובים הופרחו לשמיים למען שחרור שאר החטופים.