במעמד סגל הפיקוד הבכיר של המחוז הדרומי העניק בחזרה, מפקד המחוז הדרומי ניצב אמיר כהן את תג השם של השוטר הגיבור שי אל קנפו ז"ל למשפחתו.

רס"ר קנפו ז"ל שירת כסייר בתחנת העיירות של מרחב הנגב. בשבעה באוקטובר עבד בשכר יחד עם מפקדו הישיר פקד אנדריי פושיבאי ז"ל במסיבה ברעים, השוטרים  חילצו אזרחים רבים ולחמו בגבורה תוך חילופי אש אל מול מחבלי החמאס, הצילו חיי אדם רבים וחרפו את נפשם.

פקד שמואל אשכנזי, ראש משרד חקירות בתחנת חברון משרת במילואים כמ"פ תאנ"ה (תחנת איסוף נתוני האויב) בגדוד היק"פ (יח' קבורה פיקודית) של פיקוד הדרום: "כחלק מתפקידי הפלוגה במילואים אנו אחראים על  זיכוי גופות המחבלים המאוחסנים במיכלי הקפאה, ובתוך כך מבצעים חיפוש על כל גופה וגופה לאיתור חומרי מודיעין ורכוש שנבזז מתושבי העוטף ומהנרצחים. במהלך חיפוש על אחת הגופות, בתוך בגדיו, אותר תג השם של השוטר. בנוסף, אותר רכוש רב שנבזז, כספים רבים, תכשיטים, תעודות אישיות וכל דבר שהיה ניתן לבזוז".

בסוף השבוע, במעמד מרגש בנוכחות סגל הפיקוד הבכיר של המחוז הדרומי, הוחזר תג השם למשפחתו של שי אל ז"ל, שהודו למפקדיו וחבריו על הליווי העזרה והסיוע התמידי מיום נפילתו.