ארגון BRUSH, המקדם תרומות לסיוע לחיילים נפגעי טראומה באמצעות אומנות, בשיתוף עם עמותת נט"ל, המעניקה טיפול נפשי לנפגעי טראומה על רקע לאומי - חברו יחד לאומנים ישראלים מובילים שעיצבו קסדות של לוחמים, שנמכרו במכירה פומבית באירוע מיוחד למען שיקום הנפש של נפגעי טראומה משירותם הצבאי, שהתקיים במלון קרלטון תל אביב.

עד שנרגיש יותר טוב: נט"ל בשיתוף פעולה עם רשת סופר-פארם

אוסף הקסדות, שהפכו ליצירות אומנות נוקבות, הוצג למכירה באירוע "קסדות של גיבורים", כאשר כל יצירה מספרת סיפור ייחודי על חוסן, אומץ וכוח הריפוי. בין האומנים שיצרו את הקסדות היו סיגלית לנדאו, מיה גולד, אורית פוקס, מרים כבסה, אילן ברוך, שירה ברזילי, צביקה לחמן, ערן רשף ונוספים. באירוע השתתפו האומנים, ששיתפו בתהליך היצירה, חיילים שלחמו במלחמת חרבות ברזל ועוד, ונתרמו מאות אלפי דולרים לטיפול בטראומה.

היוזמה הייחודית נולדה מתוך הבנה שהצורך לשיקום הנפש של הלוחמים הוא עצום ואף יעלה בשנים הקרובות.ההערכה היא שמדובר במאות אלפי לוחמים שיתמודדו עם טראומה בעקבות הלחימה. מתוך כך נולד שיתוף הפעולה עם עמותת נט"ל, אשר סייעה עד כה ליותר מ־60 אלף אזרחים וחיילים מאז פרוץ המלחמה ומדווחת על זינוק של מאות אחוזים בפניות לסיוע.