בין 350 המשפיענים שהגיעו לועידת ״קולות של אמת״, שורדת השואה טובה פרידמן כבשה את הלבבות של כולם. טובה, שהגיעה לועידה עם נכדה אהרון אמרה ״לפני 80 שנה אמרו שהלכנו לצאן לטבח - והיום אומרים שאנחנו תוקפים חזק מדי״.

את הועידה ארגנה התנועה למאבק באנטישמיות יחד עם משרד החוץ, ויחד העניקו לטובה פרס על הפעילות שלה למען חינוך השואה ברשתות החברתיות.

הוועידה מפגישה למעלה מ-300 משפיעני מדיה חברתית עם "כוח" של למעלה מ-150 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות- למאבק באנטישמיות העולמית. מאז ה-7 באוקטובר, בצד המלחמה, מתמודדות הקהילות היהודיות ברחבי העולם גם עם גל אנטישמיות חסר תקדים בעוצמתו, שמתבטא רבות בעולם האמיתי – וגם בהתגוששות וירטואלית ברשתות החברתיות. ב-2024 אנשים רבים, במיוחד צעירים, צורכים את החדשות ברשתות וניזונים ממשפיעני רשת באינסטגרם, בטיק טוק ועוד.

רשתות אלה הפכו לכר פורה לליבוי שנאת יהודים ושנאת ישראל, באופן שמלבה את גל האנטישמיות חסר התקדים. אל מול קולות השנאה, ישנם גם קולות אחרים. הם אמנם מעטים מול רבים, אבל מאז פרוץ המלחמה – הם "נלחמים" ברשתות תוך שהם מתמודדים עם תופעות של איומים, נאצות, הכפשות, חרמות - ועדיין מגלים את האומץ לעשות שימוש בהשפעה שלהם. על רקע זה, מובילים התנועה למאבק באנטישמיות (CAM) ומשרד החוץ את ועידת המשפיענים הגדולה בעולם למען ישראל ונגד אנטישמיות.

הוועידה מתקיימת בניו-יורק בתאריכים ה-30 ליוני עד ה-1 ביולי. בוועידה משתתפים משפיענים בעלי כוח השפעה מצטבר של מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות, מלאומים, דתות ורקעים שונים. לצד משפיענים שפעילים בחזית ההסברה, לוקחים בוועידה חלק גם "פודיס" (משפיעני אוכל), משפיעני ביוטי ואופנה, סגנון חיים ובריאות, מוסיקה ותרבות. מבין המשתתפים, הזמר היהודי-אמריקאי מתיסיהו שחווה ביטולי הופעות בארה״ב מאז ה-7 באוקטובר בשל תמיכתו בישראל; אריק אדמס ראש עיריית ניו-יורק; המשפיעניות בייבי אריאל ומונטנה טאקר ורבים נוספים.