נועה ברנס, קרובת משפחתו של ניר ברנס, שנהרג מפגיעת רקטה בגולן לצד אשתו נועה, התראיינה היום (חמישי) בתוכניתם של ניסים משעל וגאולה אבן סער ב-103FM, ושיתפה על הכאב של המשפחה בצל האובדן הכבד וטרגי.

"אתם האוויר לנשימה שלי, יודע שאתם גאים בי שם למעלה": בנם של נועה וניר סופד
"תרחיש דמיוני": פרטים ראשונים מתוך תחקיר הפגיעה הישירה בגולן

"אתמול התעסקנו בהלוויה , אז אנחנו עוד לא יודעים את כל הפרטים", אמרה בפתח דבריה, "אני יודעת שהם היו יחד ברכב, שש דקות נסיעה מקיבוץ אורטל, היו ממש עוד רגע בבית. ראינו פרסומים שהכביש הוגדר כשטח פתוח, אבל אנחנו לא יודעים, האמת. אם זה המצב, זה שובר את הלב עוד יותר. מגיע למשפחה הקרובה לדעת בדיוק מה קרה שם, ולמה ואיך".

"כשמתן (בנם הבכור של הזוג) דיבר, לא הייתה עין אחת יבשה בקהל. הוא הבכור, ילד מדהים באירוע הבלתי אפשרי הזה הוא כל כך דואג לאחים שלו. גם שני האחים שלו מדהימים", הוסיפה, "אנחנו בשוק הראשוני, וכולם מרוסקים ובהלם הראשוני. את הפרטים איפה הילדים יישארו, נשאיר להם בזמן שלהם".

לאחר מכן סיפרה על אחותה נועה וניר שנהרגו: "היו חברים בכל מקום. כל אחד גדל באזור אחר בארץ, והם נגעו בכל כך הרבה אנשים. אתמול בערב אלפים הגיעו ללוויה שלהם בנתניה".

"בחודש האחרון גרתי לידם, ופגשתי אותם יום יום. בשבוע שעבר ישבתי אצלם בבית, והם התחילו לספר את סיפור ההיכרות שלהם, הם נפגשו בפעם הראשונה באוטובוס, ונועה חיקתה את ניר, איך שהוא התחיל איתה", שיתפה.

לסיום סיפרה על החיים בקיבוץ אורטל בצל מטחי הרקטות: "מפחיד להיות בכל מיני מקומות עכשיו, אבל נועה וניר בחרו להישאר שם. הקיבוץ היה החיים שלהם. הם חיו ונשמו את הקיבוץ. בחודש האחרון עברתי לקיבוץ בזכותם, כי הם שכנעו אותי להגיע לעבודה חקלאית. אורטל היה יחסית מקום שקט עד לשבועות האחרונים. היו שם אזעקות בודדות מאז 7 באוקטובר ועד עכשיו".