לאחר מאבק ממושך של למעלה משלוש שנים, נחנך קו אוטובוס שמחבר בין תחנת הרכבת הקלה בגבעת התחמושת בירושלים לאזור התעשייה מישור אדומים, עם מגוון תחנות, בין היתר במתחם Dcity ובפארק השעשועים Mgik Kass. הקו יופעל על ידי אלקטרה אפיקים.

עד לאחרונה לא היתה תחבורה ציבורית שמקשרת בין ירושלים או מעלה אדומים לפארק ישראל, דבר שפגע בנגישות של אזור פארק ישראל לציבור ולאלפי העובדים המגיעים מידי יום למקומות העבודה השונים באזור.

"אנחנו מברכים על השקת קו 169 החדש, שלראשונה יחבר את תושבי אזור ירושלים ומעלה אדומים לפארק ישראל", ציינה מנהלת קבוצת קאס, בעלת מתחם Dcity – "מאז תחילת הפעילות שלנו בפארק ישראל, אנחנו מחכי לבשורה התחבורתית הזו. חשוב לציין את ראש עיריית מעלה אדומים, גיא יפרח, שריכז מאמצים והצליח לחנוך את קו האוטובוס הראשון שמגיע לפארק ישראל. אנחנו בטוחים שהקו החדש יסייע מאוד לאלפי העובדים באזור וגם לתושבים שיוכלו להגיע בדרך נוחה ומהירה לפארק השעשועים המקורה מג'יק קאס ולתחם Dcity.

פארק השעשועים, שנפלח לפני כשלוש שנים, נחשב לפארק השעועים המקורה הגדולה בישראל והוא משתרע על פני 13 דונם. הפארק מציע מתקני שעשועים ואקסטרים. מתחם Dcity, הוא מרכז קניות ובילוי המשתרע על פני כ-180 אלף מ"ר.