משלחת של עשרות רבנים, רבניות, אימאמים, שייח'ים וכמרים מרחבי הארץ הגיעה למג'דל שמס, לביקור ניחום אבלים, הזדהות ותפילה למען הפצועים מנפילת הרקטה ביום שבת האחרון. חברי המשלחת, אשר התקיימה ביוזמת המרכז הבין דתי אור תורה מבית רשת 'אור תורה סטון' ופורום מנהיגי הדתות בישראל והאגף לעדות דתיות במשרד הפנים, הגיעו למגרש הכדורגל בו התרחש האסון, שם הניחו זרים לזכרם של 12 הנרצחים וכן ערכו תפילה משותפת שכללה גם אמירת קדיש, דברי תורה, לימוד משניות, ותפילה למען הפצועים. 

 "האויבים שלנו מנסים לרצוח ילדים באופן מכוון ועל בסיס קבוע, בעוד אנחנו עושים כל מה שאפשר כדי לשמור על חיי ילדים, כולל ילדי האויב" ציין הרב אהרן אריאל לביא, מנהל המרכז הבין דתי אור תורה אשר הוביל את המשלחת, "אלימות מחרידה וחסרת אבחנה מסוג זה בשם אלוהים, כביכול, איננה מתקבלת על הדעת והיא מעידה כאלף עדים על השפל המוסרי של אויבינו ועל המרחק העצום שלהם מאלהים" הוא הוסיף.

"ביקור התנחומים חימם את לב המשפחות השכולות בפרט והעדה הדרוזית בכלל" ציין שייח' יונס עמאשה מעוספיה, אימאם וחבר המועצה הדתית הדרוזית העליונה בישראל וממובילי פורום מנהיגי הדתות בישראל, "הנביאים והדתות באו לאחד בין העמים ולא לפלג, ואסור לרצוח חפים מפשע בשם הדת. אנחנו כאנשי דת חייבים תמיד לקרוא לשלום לאהבה ואחווה בין העמים, שכן סביב האמונה עולה תקווה, חמלה ונתינה" הוא הוסיף.

"כאשר אני חושב על העדה הדרוזית, המילה הראשונה שעולה בי היא – אחים"  ציין הרב דר' יעקב נגן, ראש המרכז הבין דתי אור תורה, "היום נסעתי לנחם את האחים שלי. בתהילים יש את הפסוק "הִנֵּה מַה-טּוֹב, וּמַה-נָּעִים--שֶׁבֶת אַחִים גַּם-יָחַד". ברצוני לברך את תושבי מג'דל שמס החיים במדרון החרמון, לנוכח האסון של רצח ילדיהם, שיקוים בהם הפסוק בהמשך הפרק: "כְּטַל-חֶרְמוֹן--שֶׁיֹּרֵד, עַל-הַרְרֵי צִיּוֹן: כִּי שָׁם צִוָּה ה' אֶת-הַבְּרָכָה--חַיִּים, עַד-הָעוֹלָם".

"הביקור משקף הן את ערך החמלה שבתורה והן את המחויבות של הרשת שלנו לטפח הבנה בין כל המגזרים והחלקים בחברה הישראלית" ציין  הרב דר' כתריאל ברנדר, נשיא וראש רשת 'אור תורה סטון', "באנו לכאן להביע דברי נחמה למשפחות הדרוזיות שאיבדו את ילדיהן, אבל אנחנו אלה שקיבלו נחמה. מצאתי אנשים שחוגגים את החיים והתקווה, שרוצים שנתגבר ביחד על החושך ולא נאפשר את אובדן חיי ילדינו. מעשי הסולידריות הללו הם שמחזקים את הרוח הבלתי ניתנת לשבירה שקושרת אותנו כבני אדם" הוא סיכם.