לאור החשש מפגיעה ברשתות התקשורת: השרים ומנכ"לי המשרדים הממשלתיים הונחו להתכונן להשתמש בטלפונים לוויינים, אותם קיבלו כבר בתחילת המלחמה. אתמול (חמישי) בדיון של פורום המנכ"לים, הוחלט לבצע בדיקה סופית כדי לוודא כי שלכל שר ומנכ"ל יש מכשיר עובד ותקין.

מסנג'ר. תקשורת אסמס לוויני  (צילום: Zoleo)
מסנג'ר. תקשורת אסמס לוויני (צילום: Zoleo)

בנוסף, בערוץ אל-ערביה הסעודי דיווח כי חיזבאללה מתכונן ומפנה מפקדות בביירות ומעביר משם ציוד צבאי. על פי גורמים אמריקאים ששוחחו עם CNN, המתקפה הפעם צפויה להיות גדולה ומורכבת יותר מאשר ב"ליל הכטב"מים" בחודש אפריל האחרון, מכיוון שהפעם איראן תהיה מתואמת עם שלוחותיה. 

"ליל הכטב"מים" ייראה כמו משחק ילדים: המתקפה הפעם תהיה גדולה הרבה יותר
בארה"ב החלו להתכונן לסייע לישראל במקרה של תקיפה איראנית | דיווח

עוד דווח בעיתון הלבנוני "אל אח'באר" כי מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, החליט כי גם אם יושג הסכם הפסקת אש בין ישראל לחמאס בעזה, הדבר לא יסכל את הנקמה על חיסולו של שוכר, גם במחיר פתיחת מלחמה.

בתוך כך, מוקדם יותר היום הגיע שר ההגנה הבריטי, ג'ון הילי, לביקור ראשון בישראל מאז כניסתו לתפקיד. הוא נפגש עם שר הביטחון יואב גלנט, ובפגישה הדגיש גלנט בפני עמיתו הבריטי את החשיבות ביצירת קואליציה להגנת מדינת ישראל מפני איראן ושלוחיה, ואמר כי מדובר בפעולה נחוצה עבור היציבות הביטחונית ברחבי המזרח התיכון והעולם כולו.