מעמד תפילה ייחודי ויוצא דופן ברחבת הכותל המערבי בהובלת הרבנית ימימה מזרחי לכ-100 ילדים שאיבדו בן משפחה קרוב במלחמת חרבות ברזל. מפגש התפילה, שלא השאיר אף עין יבשה, התקיים לקראת סיומו של מחנה הקיץ של עמותת קרן קובי מנדל אשר התקיים בשבוע האחרון במטרה לאפשר לילדים, ולו לכמה רגעים, הפוגה מהכאב, ומפגש עם קבוצת השווים. עמותת קובי מנדל מפעילה זו השנה ה-23 מחנות קיץ עבור ילדי משפחות השכול. עד היום למעלה מ-5,000 ילדים לקחו חלק במחנות של העמותה. השנה, מעבר לקייטנות לילדי משפחות השכול שאליהן הגיעו כ-650 מאות ילדים, התקיימה קייטנה ייחודית לילדים שהצטרפו למעגל השכול בעקבות המלחמה הקשה.

אליענה מנדל ברנר, מנכ"לית קרן קובי מנדל מספרת מהמקום האישי על הקייטנה עליה גדלה כילדה, כאחותו הקטנה של קובי מנדל ז”ל שנרצח בפיגוע טרור כשהיה בן 13 בלבד: "כאחות שכולה, ילדה, המפגש שלי עם החברים בקייטנה, אלו שעברו בדיוק את מה שאני חוויתי, הקל עליי והרים אותי ברגעים קשים. חשוב לי להעניק את האפשרות הזו לילדים היקרים שפגשו השנה מוקדם מידי וכ"כ מקרוב את השכול"

כ-1,000 משפחות שכול לוקחות חלק בפעילויות השונות של עמותת קרן קובי מנדל לאורך השנה. הקרן הכפילה את פעילותה מפרוץ מלחמת חרבות ברזל. מטרת המפגשים של העמותה היא לעבור תהליך של עיבוד הכאב וליווי רגשי, יחד עם קבוצת השווים, השותפים למעגל השכול. יצירת קהילה באמצעות קבוצות שיח והעצמה, לצד פעילות חווייתית שמטרתה לתת כמה רגעים של חסד ושמחה ביחד עם הכאב האישי והחוסר.