ראש עיריית חולון לשעבר, מוטי ששון, שוחח היום (חמישי) עם "מעריב" ותקף את מנכ"לית מדיטק חולון הנכנסת, אודליה פרידמן, ואת ראש העיר הנוכחי שי קינן וטען: "נתפר לה ג'וב".

בתגובה לידיעה שפורסמה על ידי שגיא בן נון בוואלה, לפיה לפרידמן, מנהלת הבימה לשעבר ומנכ"לית המדיטק חולון בהווה, אין תואר ראשון, הדרוש למכרז, וכי המכרז למעשה נתפר עבורה, שוחחנו עם ראש העיר לשעבר ששון, שניסח את המכרז. ששון יצא למתקפה ואמר: "קינן מינה את פרידמן כמנהלת מקום וזה הגיע לבית משפט. הוא פשוט התעלם מכל פרוצדורה. הוא נתן לה להשתפשף בתפקיד ואז לצאת למכרז. אם אין לה תואר היא לא תוכל להגיש ממועמדות".

העימות עולה מדרגה: רן ארז באיום חדש נגד משרדי האוצר והחינוך  
מחאת תושבי הצפון מתעצמת - יום פקיעת האולטימטום

מוטי ששון, ראש עיריית חולון (צילום: יח''צ)
מוטי ששון, ראש עיריית חולון (צילום: יח''צ)

עוד הוסיף ששון: "מדברים שהיא עזרה לו בבחירות והוא הבטיח לה את הג'וב. אם הניסיון שלה הוא כזה שהיא מוטטה את הבימה ואז גם בניהול מכבי ת"א נכשלה, זה לא ראוי למנות אותה לתפקיד. הוא פשוט עשה טריק. נתן לה להיכנס, להשתפשף בתפקיד, ורק אחר כך כשזה כבר היה קבוע - יצא למכרז".

ששון סיפר: "לפני ששם אותה כמנהלת מקום, לפני המינוי שלה, אני מיניתי שלושה ממלאי מקום לתפקיד, שהחליפו את דני ויס שהוא עבר להיות מנכ"ל הבימה, ואז התפנתה המשרה. לפני בחירות לא נראה טוב להוציא מכרז. היו שלושה ממלאי מקום שעבדו, והוא העיף אותם, ושם אותה, בלי שום מכרז".

שי קינן (צילום: עמוד הטוויטר של שי קינן)
שי קינן (צילום: עמוד הטוויטר של שי קינן)

בסיכום דבריו אמר ששון: "מביאים אנשים באופן לא מקובל. יש נהלי העבודה. מכרזים זה לא הולך ככה. מקווה שיוציאו מכרז במהרה עם ועדת איתור מוסמכת". 

כזכור, אודליה פרידמן נכנסה לתפקידה מנכ"לית מדיטק חולון בסוף חודש יולי, למרות שהסכם ההעסקה איתה טרם נחתם ולא אושר על ידי משרד הפנים, ולטענת גורמים משפטיים "התנהלות זאת אינה כדין ומפרה הנחיות משרד הפנים". במקביל, היום החלו הדיונים בעתירה נגד מינוי פרידמן בבית הדין לעבודה, שהגיש שח"ם.