מיזם משפחה למשפחה מבית תנועת  נפגשים  הוקם לאחר אירועי ה  7.10 על ידי אייבי ביטון חייל בודד ועולה חדש מארה"ב וארגנטינה  וד"ר ארי ברגמן על מנת  ליצור חיבורים וקשר ישיר וארוך טווח בין משפחות מישראל ומהתפוצות, לתמוך במשפחות שנפגעו במלחמה והמעוניינות בסיוע ובכדי להעצים את אחדות עם ישראל בעולם כולו.

לאחר מס' חודשי פעילות של המיזם שפעיל ב12 ארצות ברחבי העולם ומעורבות בו 70 קהילות יהודיות,  6000 משפחות נרשמו למיזם, ו1500 משפחות יצרו קשר אישי וקרוב בעיקר עם משפחות מילואימניקים. במהלך התקופה 80 משפחות ישראליות ומהתפוצות ביקרו אחת את השנייה אלפי פגישות זום התקיימו בין המשפחות. בנוסף כ 2000 משפחות של מפונים ומילואימניקים קיבלו סיוע מקהילות ברחבי העולם וחלק מהם טסו לניו יורק להתארח אצל המשפחה המקבילה בארה"ב. 

 אייבי ביטון מנכ"ל הארגון, נולד בארגנטינה אך גדל אורוגוואי (אביו שימש כרב הראשי של אורוגוואי) ארה"ב וסין. הגיע לבקר את ארוסתו בישראל ב 5.10 ולאחר אירועי ה 7.10 ולאור המציאות החדשה שנוצרה בישראל ובעולם עם האנטישמיות הגואה, הוא החליט להישאר בישראל ולהקים את הארגון על מנת לחולל שינוי לטווח הארוך בעולם היהודי. הוא עזב  את עבודתו כאיש נדל"ן בניו יורק  וגייס כספים מחבריו עם מטרה נעלה ליצור פלטפורמה לקהילה יהודית עולמית שתאפשר חיבור בין משפחות יהודיות מכל רחבי העולם לבין משפחות ישראליות.

אייבי ביטון מנכ"ל ארגון משפחה למשפחה וסמנכ"ל תנועת נפגשים  ציין: " אני נפעם  מההיענות הרבה ורמת הסולידריות  ממשפחות ברחבי העולם להצטרף למיזם וליצור קשר עם אחיהם בישראל. תוך תקופה קצרה נוצרו קשרים חזקים בין משפחות משני קצוות העולם, קשרים שימשכו לעד. מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" ,התעצם הרצון האדיר של משפחות רבות בחו"ל להיות שותפות במערכה ולהתחבר למשפחות ישראליות בארץ מתוך מודעות שהמלחמה היא לא רק נגד מדינת ישראל אלא מול כל העולם היהודי ועל כולנו להיות מאוחדים כמשפחה וקהילה אחת".   

ארגון משפחה למשפחה  מבית נפגשים, פועל ליצור עתיד מאוחד יותר עבור העם היהודי בכל מקום, ללא קשר למוצאם או השתייכותם הדתית. הארגון מקדם קשרים משמעותיים בין משפחות יהודיות בישראל ובתפוצות. בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר, הארגון רואה צורך לטפח ולהרחיב את רוח הסולידריות הזו, ולהפוך אותנו למשפחה יהודית עולמית אחת.