הפקולטות להנדסה ולעיצוב, מרכזי המחקר ובית הספר לאומנות רב־תחומית של שנקר הציגו בתערוכת הבוגרים השנתית פרויקטים מרתקים, ובהם משחקים פורצי דרך של בוגרי התואר השני בעיצוב ופיתוח משחקים דיגיטליים.

עשרות הבוגרים והבוגרות הציגו השנה את המגוון של עולם עיצוב המשחקים, והדגישו את יכולתם של משחקים להיות לא רק מקור לבידור אלא גם פלטפורמה לשינוי חברתי, ריפוי והתבוננות עצמית.

"הייתי יורדת למנהרות החשוכות ומגיעה עד אליך": עדי שוהם כותבת לבן זוגה
מיזם התנדבותי ייחודי: הכשרת נשים לתמיכה לנשים נפגעות אלימות

חמישה מאותם משחקים הציעו לשחקנים חוויה אינטראקטיבית ייחודית המעוררת מחשבה ושיח על נושאים חברתיים בוערים והשפעת הבינה המלאכותית שפרצה לחיינו בסערה.

המשחק "404: Quest Not Found" של אנני לי סיגל, מבליט את תופעת הטרדת נשים גיימריות במשחקי רשת, ומאתגר אותנו לחשוב מחדש על תפקידם של המשחקים בחברה וכיצד נוכל להחזיר אותם למעמדם כמקומות בטוחים לשחקנים.

המשחק "Ripples", פרי יצירתן של אנה כהנקה, תמר אקהאוס ושרה גיתאי, הוא משחק מציאות מדומה שנולד מתוך רצון לסייע למטופלים לאחר שבץ בהחלמתם הפיזית, אך התפתח לחוויה רגשית־פסיכולוגית המיועדת לכולם.

"Draconian Times" של צח כהן הוא משחק נוקב ונועז המבקר את תרבות הצריכה, ומעורר מחשבה ביקורתית על השפעת הקפיטליזם על חיינו.

"CleanTon in the HalluciNation" של שי אוליבה ואלכס חלבניקוב הוא פרי שיתוף פעולה ייחודי בין מעצבים אנושיים לבינה מלאכותית, המשחק מתמקד בהפרעות נפשיות של בינה מלאכותית, ובפרט בהזיות.

"Colors Of Connection" של דוד שור, דונה אוברה וגיא ארמון הוא משחק מובייל נרטיבי ייחודי ומרגש שנוצר במטרה לעורר השראה בקרב השחקנים לטפח את קשריהם החברתיים ולהבין את חשיבותם ככוח מניע בחיים. 

ד"ר ורד פנואלי, ראש התואר השני לעיצוב ופיתוח משחקים דיגיטליים, מדגישה כי "חלק מהמשחקים המוצגים בתערוכה פותחו ונוצרו בתקופת המלחמה, חלקם תחת שגרת אזעקות וריצה למקלטים. הם משמשים כעדות לכוחם של משחקים לשמש מפלט מהמציאות הקשה ומקור לנחמה, כאשר רובם התמקדו בנושאים חוצי־גבולות הרחוקים מהמציאות שלנו היום".