נערכים לשהות קבועה? הכביש שנסלל לאורך ציר פילדלפי | דיווח
כוחות ישראליים סללו כביש בציר פילדלפי, כך דווח ב-BBC. מהלך זה מתפרש מן הסתם כהבעת נחישות ביחס לטענה כי ישראל לא תעזוב את ציר פילדלפי, אחת הנקודות המרכזיות בתקיעות במו"מ לעסקת חטופים.
לכתבה המלאה

מפקד משמרות המהפכה: "ישראל תקפה 14 ספינות איראניות - השבנו אש" | דיווח
סוכנות הידיעות הערבית מאהר דיווחה כי מפקד משמרות המהפכה באיראן, חוסיין סלאמי, טען שישראל תקפה בתקופה האחרונה 14 ספינות איראניות בים האדום ובים התיכון ושאיראן בתגובה פגעה ב-12 ספינות ישראליות.
לכתבה המלאה

גופת גבר מפויחת אותרה בחולון: המשטרה מנסה לפענח את זהותו
צוות של מד"א שהוזעק לשטח פתוח מצא את גופתו מחוסרת החיים של גבר כבן 40. המשטרה פתחה בחקירה ונבחנים מספר כיוונים, בהם חשד לרצח.
לכתבה המלאה

גשם של אש: הדרקון האוקראיני זורע פחד ברוסיה
אוקראינה הכניסה טוויסט מודרני במלחמה נגד רוסיה - רחפני תקיפה, המכונים "רחפני דרקון", שממטירים פיסות מתכת מותכת, שנראות כנטיפי אש, כך לפי ה-CNN. לחימוש מסוג זה הייתה השפעה קטלנית בשתי מלחמות העולם.
לכתבה המלאה

עשרות שיגורים בדקה לעבר הגליל; פגיעה ישירה בבית בשלומי
חילופי אש בגבול מאז הלילה: עשרות שיגורים לעבר יישובי הגליל, שריפה פרצה במושב בגליל המערבי בעקבות נפילה בשטח פתוח. תשתיות חיזבאללה, מהן בוצע הירי, הותקפו.
לכתבה המלאה

תומך דאע"ש תכנן פיגוע ענק נגד הקהילה היהודית בברוקלין; תאריך היעד - סמוך ל-7.10
אזרח פקיסטני תושב קנדה נעצר בקוויבק והואשם בתכנון פיגוע המוני כנגד יהודים בניו יורק בסמוך לאירועי הזיכרון המתוכננים לטבח ה-7 באוקטובר, כך דווח ב"ניו יורק טיימס", כוונתו הייתה: "הרג כמה שיותר יהודים".
לכתבה המלאה

חשש בארה"ב: איראן מחמשת את רוסיה בטילים בליסטיים | דיווח
בוול סטריט ג'ורנל דווח כי איראן העבירה לרוסיה משלוח הכולל מאות טילים בליסטיים לטווח קצר. גורם אמריקאי אישר כי הטילים "סופקו באופן סופי", באיראן מכחישים.
לכתבה המלאה

דרמה בארה"ב: משפטו של טראמפ נדחה לאחרי הבחירות בנובמבר
בית המשפט החליט לדחות את גזר דינו של המועמד הרפובליקני, דונלד טראמפ, ל-26 בנובמבר - לאחר מועד הבחירות. המהלך ייטיב עם המועמד טראמפ, שיוכל להמשיך בקמפיין הבחירות שלו ללא חשש.
לכתבה המלאה

שלום אסייג נפרד מיוסי וידר ז"ל: "היה כמו משפחה בשבילי"
הקומיקאי והחקיין יוסי וידר הלך לעולמו כשהוא בן 57. וידר היה מוכר בזכות שלל החיקויים שנהג לבצע. בנוסף גילם את דמותו של מנדל הרומני בסדרות "שנות השמונים" ו-"שנות התשעים" ובסרט "ההילולה".
לכתבה המלאה

ראש ה-CIA ברנס: "90% מהעסקה סגורה, זו שאלה של רצון פוליטי"
ראש ה-CIA, סוכנות הביון האמריקאית, ביל ברנס, דיבר בכנס בלונדון ואמר "בימים הקרובים תוצג מסגרת חדשה להסכם בנוגע לעזה. 90% מהפרטים בעסקה לשחרור החטופים כבר סוכמו, ואנחנו ממשיכים לעבוד להשלמת ההסכם".
לכתבה המלאה

אזרחית אמריקאית נהרגה ליד שכם; צה"ל חוקר את הנסיבות
כלי תקשורת פלסטינים וצרפתים דיווחו כי אזרחית אמריקאית נורתה ונהרגה ליד שכם, עת שהפגינה נגד הרחבת ההתנחלויות. מדובר צה"ל נמסר כי פרטי האירוע ונסיבות הפגיעה באזרחית הזרה נמצאות בבדיקה.
לכתבה המלאה


בן גביר התקבל עם קריאות "רוצח" בחוף הים בתל אביב, נעצרה צעירה שהשליכה חול לעברו
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע לחוף גאולה בתל אביב, שם נתקל באזרחים שמחו כנגדו: אזרח ליווה אותו וצעק לעברו "רוצח! הילדים שלך צריכים לדעת"; נעצרה תושבת העיר שחשודה בתקיפתו לאחר שהשליכה לעברו חול.
לכתבה המלאה

פרטים חדשים על מצב החטופים שנרצחו; האמריקאים שוקלים עסקה נפרדת
קרובי משפחה של חטופים עם אזרחות אמריקאית קראו לוושינגטון להיפרד מישראל ולקיים שיחות על עסקה נפרדת. הבית הלבן עדיין לא פרסם תגובה רשמית.
לכתבה המלאה

איים ומימש? שעות לאחר הודעת הרמטכ"ל, כ-15 תקיפות בדרום לבנון
הרמטכ"ל הרצי הלוי אמר בגבול הגולן כי צה"ל מתכונן ל"מהלכים התקפיים בתוך השטח". בצפון הועלתה הכוננות מתוך מידע כי חיזבאללה יבצע בקרוב ירי מסיבי לגליל.
לכתבה המלאה

הקטארים לוחצים על סינוואר לבטל דרישות במו"מ - הוא מוסיף חדשות | דיווח
גורמים אמריקאים אמרו כי חמאס הוסיף בימים האחרונים דרישות חדשות לעסקה, ובאופן ספציפי הרחיב את הדרישות בעניין שחרור האסירים הפלסטינים בשלב הראשון של העסקה, כך דווח ב"ניו יורק טיימס".
לכתבה המלאה

יום שישי בכבישים: גל תאונות דרכים ברחבי הארץ
עשרות נפגעים בתאונות שונות, ביניהן התנגשויות בין כלי רכב, פגיעות ברוכבי אופניים ואופנועים, והתהפכות טרקטורונים; שני ילדים נפצעו קשה בכפר מנדא.
לכתבה המלאה

טרגדיה בזרזיר: שני אחים בני ארבע ושנה וחצי נפטרו בנסיבות מסתוריות
החקירה נמצאת בשלביה הראשוניים, וטרם נמסרו פרטים על הסיבות האפשריות למותם. גורמי החקירה מנסים לברר את נסיבות מותם של האחים הצעירים ואת האירועים שקדמו לפינויים לבית החולים, ומבקשים את עזרת הציבור.
לכתבה המלאה

הפריצה לבנקים האיראנים: המערכת שדרכה בוצעה המתקפה בחקירה
"טוסאן", המערכת ששימשה את הפורצים למערכת הבנק האיראנית, נמצאת כעת בשליטה של משמרות המהפכה ומתוחקרת - כך נודע ל"איראן אינטרנשיונל". זאת לאחר שבחודש שעבר הבנק המרכזי של איראן הותקף.
לכתבה המלאה

דיווח מרוסיה: חיילים אוקראינים נורו למוות לאחר שנכנעו, זלנסקי גינה
ב-CNN פורסם סרטון קשה לצפייה ובו חיילים אוקראינים שנכנעו במלחמה הוצאו להורג. התגובות מהעולם לא איחרו לבוא, ונשיא אוקראינה קרא לקהילה הבינלאומית לפעול.
לכתבה המלאה