מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יוסי שלי, וראש מטה ׳תנופה לצפון׳, אלוף (במיל׳) אליעזר (צ׳ייני) מרום, קיימו היום (שלישי) ביקור בעיריית מעלות-תרשיחא, שם נפגשו עם ראשי הרשויות בקו העימות, וזאת במטרה לקדם תוכנית אסטרטגית ארוכת-טווח לפיתוח יישובי הצפון.

במהלך הפגישה נדונו מגוון נושאים מרכזיים, לרבות סוגיות בתחומי חיזוק הרפואה, שיפור ופיתוח תשתיות, חיזוק תחושת הביטחון, הנחות בארנונה ופעולות לגידול האוכלוסייה באזור, מתוך כוונה להבטיח צמיחה ושגשוג לתושבים.

בצפון מיואשים מהממשלה: "הצהרות חסרות טעם, צריך לקבל החלטות"
"תפסיקו לעבוד על תושבי הצפון": הדרמה בדיון בכנסת נגד צ'ייני מרום

לדבריהם, ראשי הרשויות הביעו תמיכה מלאה בפעולות שמוביל ראש הממשלה נגד חיזבאללה על מנת לאפשר את חזרת התושבים בצפון לבתיהם.

עם זאת, בפגישה לפי התמונות נראה כי לא נכחו ראש המועצה האזורית גיורא זלץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר משה דוידוביץ, וגם לא ראש עיריית קריית שמונה - אביחי שטרן.

מנכ״ל המשרד יוסי שלי: ״אנו פועלים לייצר מענה מקיף ועמוק לתושבי הצפון. המטרה היא לייצר ודאות דווקא בעת הזו, כאמירה ערכית ומחויבות מוסרית לתושבי הצפון. אנחנו ממוקדי מטרה להפוך את הצפון לחבל ארץ משגשג".

אלוף (במיל׳) אליעזר (צ'ייני) מרום: ״הנחת העבודה היא כי הצפון ישגשג ויצמח, כאשר במקביל לפעילות המבורכת שמבצע צה"ל, נעצים סיוע מעשי לאזור כולו ברמה האזרחית והשלטונית".