אלי אלבג, אביה של התצפיתנית החטופה בשבי החמאס לירי אלבג, הגיע הערב (רביעי) עם משפחות חטופים נוספות להרמת כוסית של מפלגת הליכוד בנתניה, ונתקל בקבלת פנים מפתיעה ולא נעימה כשזרקו ביצים לעברו. 

ראש עיריית נשר בראיון: "נוצרה הזדמנות להרחקת חיזבאללה מהגבול"
בשל המצב הביטחוני: מבצע מיוחד להתרמת דם באסותא רמת החייל

בתגובה למאורע אמר אלבג: "אלו עשבים שוטים, זורקים לא רק עליי. מילא, אני כבר רגיל, זרקו עליי והרביצו לי, אבל כואב לי על השוטרים שעושים עבודת קודש, למה ועל מה?".

חה"כ יאיר לפיד הביע תרעומת על התקרית וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "ראש הממשלה צריך לגנות עוד הערב את זריקת הביצים על אביה של לירי אלבג". 

נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח עם אלי אלבג וגינה בתוקף את האלימות שהופגנה כלפיו הערב, וביקש לחזק אותו תוך שהדגיש כי משפחות החטופים הן מעל לכל מחלוקת פוליטית ויש להתייחס אליהם ולעניינם בכאב אמיתי וחרדת קודש. הנשיא חזר והדגיש כי מדינת ישראל מחויבת להמשיך ולפעול למען השבת החטופים בהקדם, וכל עם ישראל חייב להיות מאוחד בנושא הזה.

מטה המאבק "חופשי בארצנו" מסר: "זריקת ביצים על אלי אלבג, אביה של החיילת החטופה לירי אלבג, היא שפל מוסרי שמשקף את עומק הניתוק והאטימות של ממשלת נתניהו ותומכיה".

"בזמן שמשפחות החטופים מתייסרות על גורל יקיריהן, חברי הליכוד מרימים כוסית ותוקפים את מי שמעז להזכיר להם את המציאות הכואבת. השתיקה של נתניהו לנוכח מעשה הנבלה הזה היא בלתי נסלחת. על נתניהו להפסיק לאלתר את ההסתה נגד משפחות החטופים, להתנצל בפניהן ולהתמקד במשימה החיונית - השבת כל החטופים הביתה".

בין יתר הדברים, אמר אלבג בהרמת הכוסית: "יש לי ראש ממשלה, ראש הממשלה הוא אחראי, ורק אליו אני יכול לבוא בטענות. זה שסינוואר רצח וחטף הרי זה ברור לנו. זה שסינוואר אשם בכל המקרה גם זה ברור לנו. אבל מה לעשות, אני לא בחרתי סינוואר".