לראשונה בבואנוס איירס, ארגנטינה, נפתח מיצג ההנצחה והזיכרון 06:29 של קהילת הנובה בדרום אמריקה. המיצג שהחל בתל אביב והמשיך בניו יורק, מוצג כעת במקביל בלוס אנג'לס (הוארך עד לתחילת חודש נובמבר) ובואנוס איירס. במיצגים נחשפים פריטים מפסטיבל הנובה וכן חדרים שמספרים את סיפורה של קהילת הנובה לפני הטבח, המוסיקה, הערכים והמסע לריפוי ושיקום. הכספים ממכירת הכרטיסים למיצג, מיועדים לפעילות עמותת קהילת שבט הנובה למען הנצחת הנרצחים, תמיכה במשפחות השכולות שאיבדו את היקר להן מכל וליווי השורדים במסע השיקום, הנפשי והפיזי.

מפיקי הנובה שמו לעצמם למטרה להפוך את המיצג לפרויקט הסברה והנצחה המספר את סיפורה של קהילת הנובה, כחלק מסיפורה של מדינת ישראל בטבח ה7 באוקטובר. 

נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי, הזמין את מפיקי הנובה, שורדי ושורדות הנובה ונציגות הקהילה לפגישה מיוחדת איתו, במהלכה חיזק אותם ואמר "כי הוא וארגנטינה כולה עומדים לצידה של מדינת ישראל ויתמכו בה". הנשיא מיליי הודיע כי פעילותה של קהילת הנובה בבואנוס איירס משמעותית וקרא לכולם להגיע ולבקר במיצג. מיליי קיבל במתנה את דגל הנובה מידי עומרי כוכבי, אחד ממפיקי הנובה. בנוסף, שגריר צרפת בארגנטינה הגיע לביקור במיצג ושגריר ארה"ב בארגנטינה פעל להביא את שגרירי העולם ששוהים בארגנטינה, כדי לבקר במיצג בבואנוס איירס. 

הנשיא מיליי מצטרף לאישים כמו טים וולז, המועמד לתפקיד סגן הנשיא בארה"ב (מהמפלגה הדמוקרטית) שביקר במיצג הנובה בלוס אנג'לס וכן למושל ג'וש שפירו שביקר ב"פופ אפ מיצג" שהוקם בפילדלפיה.

עד כה, למעלה מ-300 אלף איש ואישה ביקרו במיצגי הנובה, בהם דמויות מובילות ומעוררות השראה כמו שריל סנדברג, לשעבר מספר 2 בפייסבוק ויוצרת הסרט "זעקות ואז שתיקה", הזמרת סיה שנחרדה מהזוועות ואמרה "לא ייאמן שזה קרה בפסטיבל מוזיקה", וויל.איי.אם מהבלאק אייד פיז, הזמר אשר לצד ג'רמיין דופרי, הדוגמנית סינדי קרופורד, כוכב הרשת ג'יי שטי, עדן גולן ועוד רבים אחרים הצטרפו גם הם לתמיכה במיצג ובקהילת הנובה.

עומרי סאסי, מפיק הנובה, ורעות פיינגולד, במאית המיצג, שילבו חומרים ייחודיים שטרם נחשפו בישראל. המיצג בארגנטינה מציג לראשונה עדויות של שורדות מהמכולה. בלוס אנג'לס מתוארים חיי קהילת הנובה לפני ואחרי הטבח ב-7 באוקטובר, לצד המחשות של רגעי הזוועה, הירי שעצר את המוזיקה והאלימות הקשה. המיצג כולל חדר הנצחה לנרצחים וקריאה נרגשת להשבת החטופים.

עומרי סאסי, ממייסדי הנובה, הודה לנשיא ארגנטינה חאבייר מיליי על התמיכה ואמר: "המיצגים נועדו להנציח את הנרצחים, לגייס משאבים לניצולים ולהביא את האמת לעולם. אנחנו משקיעים מאמצים רבים לזכר חברינו ובני המשפחה שאיבדנו בטבח, דרך עמותת קהילת שבט הנובה".

רעות פיינגולד, במאית ויוצרת המיצג מסבירה כי: "ייחודו של המיצג הוא בתהליך שעובר המבקר. המיצג שנבנה כפסיפס רב-שכבתי, כולל סרטוני עדויות אותנטיים, שרידי המתחם וחדר הנצחה לנרצחים. כפי שהבטחתי אנו נמשיך במאמץ ההסברתי עבור משפחות הנרצחים והחטופים. אני מודה לשותפיי לפעילות במיצג ומודה לציבור בעולם שמגיע בהמוניו כדי לצפות בו."

חברת פספורטכארד, חברת ביטוחי הנסיעות והרילוקשיין: תרמה להטסת המשלחת הישראלית לארגנטינה כמו גם למשלחות הנובה הקודמות בלוס אנג'לס וניו יורק. המשלחת כוללת עשרות ניצולי וניצולות פסטיבל נובה ומפעילי המיצג. החברה מבטחת ללא עלות את כל בני משפחות החטופים והמשלחות הדיפלומטיות הפועלות למען נושא חשוב זה.

מפספורטכארד נמסר: "אנו רואים אחריות לאומית בהתגייסות לטובת כלל החברה הישראלית וזוהי זכות עבורנו להירתם עבור מטרות חשובות אלו."