המסחר בבורסת תל אביב התנהל ביום האחרון למסחר השבועי במגמה מעורבת. עד לשעות הצהריים נרשמו עליות שערים, אל בצהריים התהפכה המגמה אחרי שנגיד הבנק המרכזי האירופי  ECB, מריו דראגי, אמר כי לא תהיה הרחבה של ההקלה הכמותית השנה, ובשנה הבאה ייבחן הנושא מחדש. בשווקים העריכו שדראגי ינקוט בצעדים כמו הרחבה כמותית כדי לאושש את הפעילות הכלכלית בגוש האירו. למרות זאת, המסחר ננעל בעליות שערים.  

דברי דראגי גרמו לאכזבה רבה בשווקי אירופה. בעת כתיבת שורות אלו טרם ננעלו הבורסות האירופיות, והחשובות שבהן רושמות ירידות חדות. כך ירדו ה-CAC בפריז ב-1.2%, הדקס בגרמניה ב-0.52% והפוטסי בלונדון ב-0.24%. ירידות אלו השפיעו לרעה על הסנטימנט בתל אביב, והמסחר ננעל בעליות שהיו מתונות יותר ממה שצפו האנליסטים. 
בסיום המסחר עלה מדד המעו"ף ב-0.43% ל-1,485.23 נקודות, בעוד מדד ת"א 100 עלה ב-0.36% ל-1,319.48 נקודות. המחזור עמד על 1.5 מיליארד שקלים. 

אביעד לוי מחדר המסחר של אי.בי.אי אמר למעריב און ליין: "הירידות בשערי המניות בבורסת תל אביב בעקבות החלטת הבנק המרכזי של אירופה לא היו צריכות להפתיע, כי הבורסה של ישראל מאוד רגישה למה שקורה בחוץ לארץ, שכן הכלכלה שלנו היא מוטת סחר חוץ. אך אני גם רוצה להתייחס להתפתחויות מיקרו כלכליות. אתמול המניות של הקמעונאיות ירדו בגלל הסכם שכר המינימום שיעלה את ההוצאות, אך היום נמוגה ההשפעה השלילית על הבורסה, שכן ככלות הכל תוספת השכר תיעשה בשלוש פעימות עד לשנת 2017, והפעימה הראשונה מתוכן היא רק  באפריל בשנה הבאה". 
במהלך המסחר היום בלטו מניות מזור רובוטיקה עם עלייה של 6.16%, לאחר שהחברה הודיעה שמכרה  מערכת Renaissance לניתוח חוט השדרה לאחת מרשתות הבריאות הגדולות בארה"ב. בנוסף להסכם מכירת המערכת חתמה החברה על הסכם לבניית תשתית מתאימה למערכות נוספות בעתיד. 
ובתוך כך, העלייה בשער הדולר ביחס לשקל נבלמה לפחות זמנית. שערו היציג של הדולר נקבע על 3.9850 שקלים, ירידה יומית של 0.2253%. במסחר הבין בנקאי שלאחר קביעת השער היציג, נחלש הדולר עד ל-3.97 שקלים