הסתיימה השביתה בשירות התעסוקה. אחרי שמונה שבועות הושג הסכם בין ההסתדרות ומשרד הכלכלה וכבר ביום ראשון עובדי השירות חוזרים לעבודה סדירה וכל סניפי שירות התעסוקה יהיו פתוחים לקהל כרגיל.


השביתה הסתיימה לאחר מו״מ שניהלו יו״ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, ויו״ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי, יחד עם יו״ר ועד העובדים, עופר לוי, מול נציגי משרד הכלכלה. במסגרת הסיכומים שהושגו, אותן לשכות שהיו אמורות להיסגר במסגרת רפורמה מקיפה במבנה השירות לא ייסגרו, והנושא יידון במו״מ במהלך החודשים הקרובים. 


בנושא הפעלת המרחב המקוון והפעלת המוקד הטלפוני שבמסגרת הרפורמה היה אמור להיות במיקור חוץ, סוכם כי השירות יינתן על ידי סטודנטים ו/או עובדים עם מוגבלות, בהפעלה פנימית. כלומר, הסטודנטים והעובדים בעלי מוגבלויות יועסקו על בסיס ארעי על ידי שירות התעסוקה, ולא על ידי גורם חיצוני.



עוד סוכם שבמידה ויתעוררו מחלקות נוספות בין הצדדים, הן יועברו להכרעת יו״ר ההסתדרות ושר הכלכלה. 


לשאלת מעריב אונליין, האם ההסכם הוא ניצחון לעובדים, שכן אין אזכור לדרישת העובדים לתוספת תקנים בגלל עומס העבודה הרב שיש בשירות, אמר יו"ר ועד העובדים, עופר לוי: "זה בהחלט ניצחון לעובדים כי קיבלנו כל מה שדרשנו. לשירות התעסוקה לא יכנסו עובדי קבלן, הפעלת המרחב המקוון והמוקד הטלפוני יעשה על ידי עובדי שירות התעסוקה, שכן אותם עובדים שיתפעלו אותו יקבלו שכר ישירות משירות התעסוקה ולא מגורם חיצוני, ולא יסגרו לשכות ולא יפוטרו עובדים.


לוי הוסיף כי אמנם אין תוספת כוח אדם כדי להתגבר על לחצי העבודה, אך "זה אף פעם לא הייתה דרישה שלא היינו מוכנים להתפשר אליה, שכן אנחנו מציאותיים ומבינים שזה לא הזמן להגדיל תקנים".