בן הזוג של אם התינוקת שנפלה ממכונית נוסעת ומתה לאחר מכן מפצעיה, לא נמצא בזירה, נתפס מאוחר יותר ונלקח לחקירה. האיש, בן 38 מקרית גת, מסר את גרסתו לשוטרים ואמר כי אינו מכיר את הסביבה ולכן כשתיאם עם בת זוגו כי יגיע לבית החולים, לצערו הסתבך בדרך ולכן התעכב בהגעה לבית החולים. החוקרים בדקו את הנהג ונמצא כי לא היה תחת השפעת אלכוהול וכן החזיק ברשותו רישיון נהיגה בר תוקף, כך שלכאורה לא היתה לו סיבה להימלט מהזירה. לחוקרים סיפר כי לא ברח מהמקום אלא רק לאחר שהאמבולנס פינה את הפעוטה ואת בת זוגו - הוא עשה דרכו לבית החולים.

 
עוד סיפר כי בת זוגו ושתי בנותיה, הפעוטה שנפגעה (שנתיים) ואחותה הגדולה (7) מתגוררות בראשון לציון. לטענתו, בעת שביצע פנייה בצומת בית דגן, מסיבה שאינה ברורה, נפתחה הדלת האחורית - והפעוטה שישבה בכסא תינוק נפלה מהרכב אל הכביש ונחבלה. במשטרה בודקים אם היה מדובר בכיסא תינוק תקין וכן האם הילדה היתה קשורה במהלך הנסיעה. עוד בודקים אם הפעוטה היא זו שפתחה את דלת הרכב במהלך הנסיעה או שמא הדלת ממילא לא היתה נעולה, או שנפתחה במהלך הפנייה בנסיבות לא ברורות.


"אנחנו לא ממהרים לצאת בהצהרות בשלב הזה, שכן גרסתו של הנהג אכן תואמת את הממצאים בזירת התאונה. מדובר באירוע טרגי ומצער ועוד לא הוחלט האם נבקש להאריך את מעצרו של הנהג. העובדה שניהלנו מצוד היתה מהסיבה שחשבנו שמדובר בתאונת פגע וברח אולם חשוב לאשר שהנהג למרות העיכוב נעצר בבית החולים, כך שאכן על פי הגרסה שלו היה בדרכו לבת זוגו", כך אומר גורם בכיר במשטרה. 


הנהג נעצר לחקירה בבית החולים אסף הרופא, לאחר שלא נמצא בזירת התאונה, ובמהלך הלילה אף שיחזר את האירוע אל מול מצלמות החוקרים. במשטרה נוטים לקבל את גרסתו, לפיה היה מתואם עם אמה של הפעוטה ועזב את זירת התאונה רק אחרי שהגיעו למקום האמבולנסים שפינו אותה לבית החולים. במשטרה מתלבטים עדיין באם לבקש במוצאי שבת את הארכת מעצרו.


האירוע החל אמש (שישי) בשעה 23:00 לאחר שהפעוטה, כבת שנתיים, נפלה מרכב בעת שזה ביצע פנייה בצומת בית דגן. צוותי מד"א הוזעקו למקום ולאחר טיפול ראשוני שהעניקו לפעוטה פינו אותה לבית החולים אסף הרופא, שם תוך פרק זמן קצר נקבע מותה. במקביל, הגיעו למקום שוטרי אגף התנועה ומרחב שפלה שהחלו בתחקור האירוע כשבשלב הראשוני הוגדרה התאונה כפגע וברח וזאת מאחר שמהזירה "נעלם" הרכב הפוגע. במשטרה החלו לנהל אחריו מצוד בסיוע מסוק משטרתי שהועלה לאוויר ואכן אחרי זמן קצר אותר הנהג על ידי שוטרי יחידת המבצעים של אגף התנועה כשהוא בבית החולים אסף הרופא, בדרכו לפגוש את אם הפעוטה, שנפצעה גם היא.