מוטי קרן, מנכ"ל חברת מגה קמעונאות, הודיע היום על מינויו של עו"ד אמיר קוזקוב ליועץ המשפטי ומזכיר החברה. במסגרת תפקידו, יהיה קוזקוב אחראי למתן יעוץ וליווי משפטי לאגפי החברה ולפעילות הדירקטוריון. קוזקוב יחליף את עירית פיליפ, שמונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה. 
 
אמיר קוזקוב  (40), בעל תואר ראשון במנהל עסקים (בהצטיינות) ומשפטים (בהצטיינות) מהמכללה למנהל, וכן תואר שני במשפטים וכלכלה של האיחוד האירופאי מאוניברסיטת המבורג. בשלוש השנים האחרונות שימש כיועץ המשפטי, מזכיר החברה ומנהל הרגולציה של חברת הסלולר YouPhone.

בעבר שימש קוזקוב, כעו"ד במחלקה המשפטית בחברת פרטנר (Orange) ושימש גם כעו"ד מסחרי במשרד עורכי הדין הרצוג, פוקס, נאמן ושות'.
מוטי קרן מנכ"ל החברה אמר היום כי "אנו שמחים על צירופו של אמיר לשורותינו ובטוחים כי ניסיונו הרב בתחום, לצד ההיכרות העמוקה עם צרכי ומאפייני הקבוצה, יתרמו רבות לרשת מגה בתנאי רגולציה משתנים. בתרבות הארגונית שלנו אנו רואים חשיבות רבה בפיתוח ההון האנושי, ומינויו של אמיר  לתפקיד בכיר וחשוב זה מהווה דוגמא לרצון שלנו לקדם עובדים בתוך החברה ובתוך הקבוצה. אני מאחל לאמיר הצלחה רבה במילוי תפקידו ובטוח כי הוא יוביל אותנו להתמודדות מוצלחת בכל החזיתות המשפטיות והרגולטוריות".