מזג האוויר המשוגע שפקד את ישראל בימים האחרונים ממשיך להיות לא שגרתי, כשמחר צפוי לנו עוד יום כמו היום, כשהשינוי יגיע רק במהלך יום רביעי. השרב שהגיע לישראל, צפוי להישבר והטמפרטורות יירדו בצורה משמעותית, כשאף צפוי גשם מקומי שייתכן ויהיה מלווה בסופות רעמים בודדות, עד לשעות הצהריים. מחרתיים אף קיים חשש קל משטפונות בנחלי המזרח והדרום. במהלך היום (שלישי) הורגש השרב היטב באזורים נרחבים בארץ. היה חם ויבש ונשבו רוחות מזרחיות ערות. בשירות המטאורולוגי בבית דגן מסרו שגם מחר צפוי מזג אוויר שרבי וינשבו רוחות מזרחיות ערות בעיקר בצפון ובהרי המרכז.


מנהל גף אקלים בשירות המטאורולוגי, ד"ר עמוס פורת, מסר אתמול שחודש פברואר היה אחד מהחמים ביותר בשעות היום מאז תחילת המדידות בארץ.
פורת ציין שבמהלך פברואר היה חם מהממוצע במידה ניכרת והיה יבש מהממוצע בצפון הארץ ובמרכזה. לעומת זאת, במהלך פברואר "המשוגע" היו כמה מערכות גשם קצרות ואף נרשמו הצפות נקודתיות. באזורי השפלה המרכזית-מערבית ובנגב אף היה חודש גשום מהממוצע. 

"רוב הגשם היה בשני אירועים גשומים קצרים, אך ממוקדים ובמהלך החודש שביניהם שררה תקופה חמה", הסביר פורת בסקירה מיוחדת לסיכום החודש. גם בפברואר כמויות הגשם בצפון הארץ היו נמוכות מהממוצע וכמויות גשם נמוכות יותר מהממוצע היו גם במרכז הארץ ובשקע הירדן. "היו אזורים שכמויות הגשם הגיעו רק ל-50% מהממוצע בפברואר", הוא ציין.