שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה כרמית בן אליעזר האריכה היום (ראשון) בארבעה ימים את מעצרו של יוסי כהן, 64 תושב חדרה ובעלי סוכנות שגיא מוטורס בפתח תקווה החשוד בדריסתה למוות של הילה מיכלי, בתאונה שאירעה בשבוע שעבר בכביש 6. כהן, חשוד כאמור גם בבריחה ממקום התאונה ובהפקרתה של המנוחה.
 
במשך שעות ארוכות המתינו קרובי משפחתה וחברותיה של מיכלי המנוחה, מחוץ לאולם בית המשפט והחזיקו את תמונות שלושה ילדיה. "אנחנו רוצים הסברים" מחו כלפי פרקליטו של החשוד עו"ד איילון אורון. "תסביר לנו למה הוא ברח ממקום התאונה , למה הוא לא הגיש לה סיוע? איך הוא לא ראה את הילדים שם גם אם ידע שהיא נפטרה? רק עכשיו עולה הטענה שהיא נהרגה במקום ומה עם אמא שלה והילדים? הוא לא ידע שהיא נהרגה במקום כי לטענתו הוא לא הרגיש שפגע בה בכלל. הוא יצא מהרכב חזר ונמלט".
 
פרקליטו עו"ד אורון, ניסה להסביר לפני הדיון: "הוא חש סבל נוראי. הוא מצר על תוצאות התאונה אבל הכל בדיעבד. הוא לא יכול היה להגיש עזרה למנוחה כי הוא לא יכול היה להגיש עזרה למי שמת. הוא עזב והגיע למשטרה אחרי זמן. זה לא המקרה של אדם שמפקיר אדם מדמם למוות. המצפון מייסר אותו שלא תבינו לא נכון".
 

עו"ד אורון הוסיף לגבי העובדה שמרשו ירד מהרכב, צילם ונטש כי "הוא טוען שצילם רכב אחר ולא את הרכב של התאונה כי חשב שהייתה פגיעה עם רכב אחר או משהו כזה. הוא המתין שם בין 40 ל- 50 דקות ורק אחרי ששמע שאין לה דופק עזב את המקום". בדיון טען עו"ד אורון כי מרשו טוען שבתאונה היה מעורב רכב מסוג מרצדס ועל כך השיב נציג המשטרה כי הטענה נבדקה ונשללה.
 
בני משפחתו של כהן ישבו באולם ומיד כשנכנס פנימה קראו לעברו. "תהיה חזק הכל יהיה בסדר". בתגובה ענו בני משפחתה של מיכלי. "רק נראה לכם שיהיה בסדר".
 
 בדיון טען נציג המשטרה, ארז קפלן, כי מאז מעצרו אושש החשד שכהן ידע שפגע בהילה מיכלי והוסיף סרטון ממצלמות כביש 6 המתעדות את התאונה וכן את רגע עזיבתו של החשוד את מקום התאונה דקות ספורות לאחר שקרתה.