חרושת שמועות שטפה את הרשת ואת מהדורות החדשות במהלך הסופ"ש לגבי מצבו הרפואי של ח"כ אורן חזן. טל ברמן ואביעד קיסוס ציין שדוברו של אורן חזן לא דיבר אמת כשיצא לתקשורת ואמר שאורן חזן אושפז בגלל "וריד שהתפוצץ בבטן", טל התייחס לעניין ואמר ש: "יש פה את עניין צנעת הפרט, לא מעניינו של איש מה באמת קרה לו, אבל יש לנבחרי הציבור חובה אתית לפרסם את סיבת אשפוזם, אפשר ליפות את המציאות אבל לא כדאי לשקר".



אביעד גם ציין ש"אם הדובר היה אומר את האמת לגביי מצבו של אורן חזן, אף אחד לא היה מתייחס לפרשה ועושה עניין". למרות סקרנותם של טל ואביעד, הם סיכמו את הדיון באכזבה, שכנראה הם לעולם לא יידעו מה קרה שם באמת".

<


כזכור, חבר הכנסת אורן חזן (הליכוד) הגיע לבית החולים בילינסון, לאחר שחש ברע. בתום בדיקות שונות, הוכנס אמש ח"כ חזן לחדר ניתוח, ועבר ניתוח בהרדמה מלאה. בהודעה לתקשורת מטעמו נמסר כי במהלך הניתוח התגלה וריד שניתק ויצר דליפה גדולה של דם. בסיום הניתוח הועבר חזן לחדר התאוששות, ושם ישהה חבר הכנסת בשעות הקרובות. בערוץ 10 פורסם כי זוהי לא הסיבה לאשפוז, מה שעורר גל שמועות גדול ברחבי המדינה. 

"הבן שלנו, אורן חזן, מתאושש מהניתוח המורכב שעבר", סיפר ל"מעריב אונליין" אביו של חבר הכנסת, חה"כ לשעבר יחיאל חזן. הוא סיפר כי בנו חש בכאבים בבטן, ומשטפי דם. "הבן שלי הגיע בכוחות עצמו בשעה 23:00 בלילה לבית החולים, עשו לו אולטרסאונד ולאחר שגילו במה מדובר הזעיקו את הפרופסור המנתח מביתו. הוא עבר את הניתוח והוא עדיין מורדם בחדר ההתאוששות. הוא יצטרך להמשיך להיות באשפוז לפחות ארבעה ימים, מדובר בניתוח לא פשוט שלדעתי נובע ממאמץ יתר", אמר האב.