הודעה חריגה: חברת החשמל הודיעה היום (שלישי) כי בתחילת השבוע היא ביצעה בטעות חיוב כפול בכרטיסי האשראי לכ-15 אלף צרכנים עבור חשבונות החשמל שלהם. בחברה ציינו כי קיימת רשימה של הלקוחות שחויבו בטעות בכפל חשבון, והיא פועלת לביצוע זיכוי מידי של החיובים. "אנו מתנצלים על חוסר הנוחות", ציינו בחברת חשמל.
לפי הודעת החברה, החיוב בוצע ביום ראשון, 21.8.16, וכי "ידוע לנו מי הם הלקוחות, כך שאין צורך ליצור קשר ולעדכן".
בתקופת הקיץ החם, חשבונות החשמל גבוהים משמעותית מהממוצע השנתי, ולנוכח ההפעלה המוגברת של המזגנים והחשבונות עלולים להגיע לאלפי שקלים בחודש. החיוב הכפול, שהיה כאמור גבוה במיוחד בשל עונת השנה, יצר בהלה בקרב חלק מהצרכנים, אך הם התבשרו מיד על הטעות.
אין זו הפעם הראשונה שמתרחשת תקלה דומה בחברה. בדצמבר אשתקד חויבו אלפי לקוחות פעמיים על חשבונם, זאת בעקבות תקלת מחשב. גם אז, הוציאה החברה הודעה בנושא וזיכתה את הלקוחות.