עם תחילת החופש הגדול, ארגון 'בטרם לבטיחות ילדים' החליט לצאת לראשונה מאז הקמתו לקמפיין מימון המונים. לפי נתוני ארגון בטרם, בכל שנה מתים בממוצע 116 ילדים בישראל מתאונות שניתן למנוע. כ-200,000 ילדים מגיעים מדי שנה לחדרי המיון בישראל בגלל תאונות בבית, במרחב הציבורי, בדרכים ובמוסדות החינוך. בקיץ ישנה עלייה של 26% בתמותת ילדים, בעיקר בשל טביעות ותאונות דרכים.
נתונים קשים אלו הובילו את ארגון בטרם לצאת בקמפיין מימון המונים במטרה לגייס 800,000 שקלים, דרך פלטפורמת JGIVE , המאפשרת לעמותות לקבל את מלוא הסכום שגויס ללא עמלות.
ארגון בטרם לבטיחות ילדים פועל מזה 24 שנים לקידום תרבות של בטיחות ולמניעת היפגעויות ילדים. הארגון עוסק בהסברה, הדרכה, מחקר וחקיקה עם מטרה אחת. מאז הקמתו, הצליח ארגון בטרם לצמצם את תמותת הילדים מתאונות ביותר מ-53%. כעת פונה הארגון לקהל הרחב מתוך רצון להעמיק ולהרחיב פרויקטים קיימים, להוציא לפועל תוכניות נוספות במטרה להגיע לכל בית בישראל.
אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם: "בכל 3 דקות מגיע ילד בישראל לחדר מיון בגלל תאונה שניתן למנוע. זוהי מציאות בלתי נתפסת וביכולתנו לשנות אותה. הניסיון שלנו מוכיח בוודאות כי הורים שמודעים לסכנות יכולים למנוע תאונות, לכן אנו רוצים להגיע להגיע לכל בית בישראל ולתת להורים כלים לאימוץ כללי התנהגות בטוחה. אי אפשר יותר לעצום עיניים ולחשוב ש'לי זה לא יקרה'. לראשונה אנו פונים לציבור, לאותם הורים שרוצים שילדי ישראל יהיו בטוחים יותר, בבקשה לתרומות כדי שנוכל להמשיך ולהציל חיי ילדים".