"צעדי תגמול": רוסיה חסמה לאזרחיה את הגישה לפייסבוק וטוויטר
בהודעה של השירות הפדרלי לפיקוח בתחום תקשורת, טכנולוגיות מידע ותקשורת המונים הרוסי, נכתב כי ההחלטה התקבלה כנקמה על ההגבלות שמטילה 'מטא' על רשתות התקשורת שבבעלות המדינה.

לכתבה המלאה

טוויטר, פייסבוק (צילום: אינגאימג')
טוויטר, פייסבוק (צילום: אינגאימג')

גבר בן 50 נספה בשריפה בדירה בנתניה
הגבר נספה בשריפה שפרצה אתמול (שישי) בדירתו שברחוב גדעון בנתניה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו את למקום, נאלצו לקבוע את מותו לאחר שחולץ על ידי צוותי הכיבוי. חוקר דליקות פתח בחקירה לנסיבות פרוץ הדליקה.  

לכתבה המלאה

אמבולנס  (צילום: דוברות מד''א)
אמבולנס (צילום: דוברות מד''א)

הרוסים המשיכו בהפגזות למרות הפסקת האש, פינוי האזרחים במריופול נעצר
היום העשירי ללחימה באוקראינה: הבוקר (שבת) נמשכת המתקפה הרוסית על ערי אוקראינה, אחרי שאתמול הצליחו הכוחות לכבוש את חרסון ולכתר ערים אחרות, בהן מריופול וחרקוב. לראשונה מתחילת הלחימה, הרוסים הודיעו על הפסקת אש הומניטרית בערים הנצורות, במהלכה יתאפשר פינוי תושבים לצד תיקון תשתיות ואספקת מזון ומים. 

לכתבה המלאה

משרד ההגנה הרוסי פרסם תיעוד של כוחות רוסיים נכנסים לאזור קייב (צילום: רויטרס)

תאונה עצמית קטלנית: הרוג ופצוע בהתהפכות רכב בכביש 581, סמוך לבאקה
צעיר כבן 20 נהרג הלילה (שבת) בתאונת דרכים עצמית סמוך לבאקה אל גרביה, במהלכה התהפך הרכב על שני נוסעיו ופגע במעקה הבטיחות. זהותו של ההרוג טרם ידועה אך ככל הנראה מדובר בצעיר תושב טייבה. הנוסע השני ברכב, תושב באקה אל גרביה בן 20, נפצע באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה.

לכתבה המלאה

זירת התאונה (צילום: דוברות המשטרה)
זירת התאונה (צילום: דוברות המשטרה)

בצל הלחימה: כלי התקשורת המובילים בעולם הודיעו על הפסקת הסיקור ברוסיה
כלי התקשורת המובילים בעולם, הודיעו הלילה (שבת) על הפסקת הפעילות והסיקור ברוסיה. זאת, בעקבות חסימת הרשתות החברתיות כמו פייסבוק וטוויטר במדינה וחשש מפגיעה בעיתונאים, על רקע כניסתו לתוקף של החוק שאוסר על פרסום והפצת "פייק ניוז". בין הרשתות שהודיעו שיפסיקו את הסיקור: CNN, BBC, וושינגטון פוסט, אתר החדשות בלומברג ועוד.

לכתבה המלאה

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין (צילום: רויטרס)
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין (צילום: רויטרס)

רוסיה מזהירה: "הסנקציות של המערב יוצרות 'בעיה' בדרך להסכם הגרעין עם איראן"
אחרי ההתקדמות שהושגה היום (שבת) במגעים שנערכו בין איראן לבין הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית, רוסיה ציננה את האופטימיות שנשמעה בטהרן, והזהירה את המערב כי הסנקציות שהוטלו עליה בעקבות המלחמה באוקראינה, עלולות לעמוד בדרכו של הסכם הגרעין. 

לכתבה המלאה

שר החוץ האיראני: "התקדמות משמעותית בשיחות הגרעין בווינה" (צילום: רויטרס)