פרשת ההתעללות במעון בפ"ת: הורי הפעוטות ממעון "הלולי של אורלי" הפגינו היום (שבת) בכיכר גורן בעיר וקראו לבית המשפט לעשות צדק עם הגננות. זאת, לאחר כתב אישום החמור שהוגש השבוע בבית המשפט המחוזי בלוד נגד אורלי דוידוביץ' ובתה דניאל ליבוביץ'. ראש העיר רמי גרינברג ומור דקל, יו"ר השדולה לגיל, הרך ותושבת השכונה הגיעו לתמוך בהורים. כמו כן, שלי וקנין, אמא לפעוטה במעון, שהפגינה אתמול מול חומות נווה תרצה, השתתפה הערב הפגנה.

אחת האמהות, ענת מסילתי, השתתפה בהפגנה ואמרה בין היתר: "אמא של הגננת, לא עשתה שום דבר כדי לעצור את השטן הזה מלפגוע בבן שלי, אפשרה את המשך הפגיעה שלה ביותר מ-33 מקרים רק לתינוק שלי. 200 מקרים לכל הילדים שיש שם בגן".

כזכור, בתמצית כתב האישום נכתב כי הן אחראיות על למעלה מ-200 אירועי התעללות ותקיפות של קטינים וחסרי ישע. בכתב האישום עליו חתומה עו"ד טלי קרת, מייחסת המאשימה לבת דניאל ליבוביץ חלק עיקרי בעבירות החמורות, אולם גם חלקה של האם לא מבוטל, ולבד מעבירות שביצעו כל אחת בנפרד כלפי הפעוטות, נטלו השתיים בצוותא שותפות למעשים נפשעים.

ענת מסילתי מפגינה נגד הגננות ממעון "הלולי של אורלי" (צילום: אלון חכמון)

עו"ד קרת מציינת בכתב האישום כי כל אחת מהנאשמות היו אחראיות על טלטול ילדים, הטחתם על הרצפה, השלכתם למיטה תוך שהם סופגים מכות מקרשיה , משיכות בשיער וסטירות ללא כל סיבה ומעל לכל - קשירת פעוטות בטרמפולינה במשך שעות ארוכות מול קיר והשארת פעוטות בחדר במשך שעות ללא השגחה או פיקוח.