ינון מגל ובן כספית פתחו הבוקר (שני) את תוכניתם ב-103FM בהתייחסות לרגעים ההיסטוריים מאמש - ניצחון ארגנטיה במונדיאל. במהלך השיחה, בן הודה כי צפה בסרטונים עד שלוש בבוקר בטיק טוק, וטען: "ברגע שאפליקציה יודעת שזה מה שאתה מחפש, פשוט מפציצה אותך בסרטונים שאתה לא רואה בטלוויזיה".

"מסי בכל זווית, מכל טווח, בכל רגע. אתה רואה את השדר הארגנטיני ברגע של הפנדל מתחיל לבכות ויש לך צמרמורת והם כולם בוכים. תשמע, מבחינתם זו החלטת החלוקה אחרי 36 שנה", שיתף. ינון הצהיר בתגובה: "אני מאוד שמחתי אגב שהם ניצחו, מה הצרפתים האלה בחייך, רציתי שהם יאכלו את כל הצפרדע".

"הוא גם חמוד כזה מסי, אי אפשר לקחת את זה ממנו, הוא חמוד כזה קל לאהוב אותו", הוסיף ינון. בן ציין את השינוי אופי שעבר כוכב ארגנטינה: "הוא הפך תוך כמה שבועות לינון מגל כזה - הוא הפך לערס שלא רואה בעיניים, שדורס, הוא לא היה כזה מסי הרי הוא ילד כאפות, הוא הפך למראדונה". 

בתגובה, ינון שאל את חברו לאולפן: "מי יותר גדול בעינייך ינון מגל או מסי?", כספית השיב: "תלוי במה, אני יכול לתת לך רובריקות שאתה יותר טוב". 

מגל אתגר את כספית בשאלה נוספת, ותהה: "מי יותר גדול בעינייך נתניהו או מסי?". בן ענה: "אם אתה עושה עכשיו גוגל על החיפושים של נתניהו מול החיפושים של מסי אין מה להשוות. אבל, בוא, מבחינת בעוד 20 שנה, פחות אנשים יזכרו את נתניהו, שהוא מגה סלב בינלאומי". 

ינון אמר: "לא אין מה להשוות בין מה שנתניהו עשה לבין מה שמסי, עם כל הכבוד. רק שבאמת הכדורגל הוא סימבול של מלחמות בעבר, אתה יודע המלחמות הן היום על כר הדשא והוא הצליח לעשות פה אתמול משהו מדהים בשביל המדינה שלו". 

"כן אבל בכלל אני לא חושב שאפשר להשוות אנשים פוליטיים, מנהיגים, לשחקני כדורגל. למרות שתשמע, ספורטאים בסדר גודל כזה הם מנהיגים", סיכם בן.

סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון 103fm